ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم تدریس نقاشی و سفالگری برای کودکان - آموزش سفالگری کودکان قسمت اول

نمونه فیلم تدریس نقاشی و سفالگری برای کودکان - آموزش سفالگری کودکان قسمت اول

نمونه فیلم تدریس نقاشی و سفالگری برای کودکان - آموزش سفالگری کودکان قسمت اول در این بخش ارائه شده است. من خیلی تو پست ها در مورد دستورزی گفتم. والدین عزیزم جدی بگیرین. وقتی بادستای کوچولوش گل ورز میده فکر میکنه میسازه. این یعنی دستورزی . ما هدفمون این نیستش که بچه ها هنرمند بشن هدفمون مهارت های پایه هستش برای ورود به مدرسه. انگشتان دست کودکان در حین آموزش سفالگری و کار با خاک رس تقویت شده و ماهیچه ها و عضلات بازوها، کتف و شانه در اثر کار با گل خاک رس ورزیده شده و تقویت می شوند. یکی دیگر از مزایای مرتبط با مهارت‌های حرکتی که از سفالگری حاصل می‌شود، بهبود یادگیری در نوشتن و اصطلاحا داشتن دست خطی خوش در کودکان است. بازی با خاک رس ابزار قدرتمندی برای تقویت مهارت های حرکتی کودکان است. اگر به دنبال داشتن کودکی با ذهن خلاق هستید، سفالگری را در برنامه‌ی روزانه‌ی کودک خود قرار دهید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: راضیه شومالی (دارای چندین سال سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی) (مشاهده پروفایل مدرس) آموزش فوق تخصصی نقاشی کودک با متد روز دنیا به دور از روش های اشتباه اموزشی (روش نقاشی کپی)
آمار بازدید: 65 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image