ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس خصوصی کاردستی و نقاشی کودکان - اموزش خمیر بازی و گل سفال قسمت ششم

فیلم تدریس خصوصی کاردستی و نقاشی کودکان - اموزش خمیر بازی و گل سفال قسمت ششم

در این فیلم تدریس خصوصی کاردستی و نقاشی کودکان - اموزش خمیر بازی و گل سفال قسمت ششم ارائه شده ات. من‌ میشنوم والدین میگن بچه من‌ دستاش ضعیفه این برمیگرده به اموزش های پایه که جدی گرفته نشده. لوله کردن. ورزدادن. گرد کردن . ....مهارت های پایه هستش. تبدیل بشه. مثلا ادمک ...‌وقتی این فعالیت ها هدفمند باشه بچه ها همکاری میکنن. از فواید کار با خمیر بازی می توان به موارد زیر اشاره نمود: - تقویت مهارت های حرکتی و افزایش قدرت انگشتان - افزایش مهارت های اجتماعی و ارتباطی - پرورش خلاقیت. از فواید خمیر بازی برای کودکان رشد مهارت‌های حرکتی در کودک با لمس کردن، غلتاندن و خرد کردن خمیر است. هم زمان با این که بچه های شما خمیر بازی را به شکل های مختلف در می آورند، در واقع دستان کوچک آن ها با این بازی ها قدرت می گیرد. کودکانی که در سنین خردسالی از مهارت دست ورزی بهره مند می شوند، می توانند در پیش دبستانی و مدرسه به سادگی مداد را در دست بگیرند و توانایی لازم برای کنترل حرکات انگشتان خود را داشته باشند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: راضیه شومالی (دارای چندین سال سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی) (مشاهده پروفایل مدرس) آموزش فوق تخصصی نقاشی کودک با متد روز دنیا به دور از روش های اشتباه اموزشی (روش نقاشی کپی)
آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image