ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی بوت کمپ بلاکچین با برنامه نویسی سالیدیتی
مشخصات مدرس

بوت کمپ برنامه نویسی بلاکچین , سالیدیتی و قرارداد های هوشمند - اکادمی بلاکچین سیب لرن



اولین بوت کمپ برنامه نویسی بلاک چین و قرار دادهای هوشمند با زبان برنامه نویسی سالیدیتی و پایتون در ایران

آیا آماده هستید که به آینده فناوری قدم بگذارید و پتانسیل کسب درآمد باورنکردنی را باز کنید؟ به بوت کمپ 3 ماهه بلاک چین ما بپیوندید و به یک برنامه نویس ماهر بلاک چین با توانایی نوشتن قراردادهای هوشمند برای NFT تبدیل شوید.



بوت کمپ تعاملی که با هر ساعت درس یک ساعت در حضور مربی اختصاصی کد خواهید زد

این بوت کمپ برای تجهیز شما به مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در دنیای پرشتاب فناوری بلاک چین طراحی شده است. با راهنمایی معلمان مجرب ما، طراحی، توسعه، و استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر بلاک چین و ایجاد قراردادهای هوشمند برای NFT ها را خواهید آموخت.

بوت کمپ ما نه تنها آموزنده، بلکه تعاملی و حمایتی است. شما در کنار سایر افراد همفکر کار خواهید کرد و به چندین معلم که علاقه زیادی به کمک به شما برای موفقیت دارند دسترسی خواهید داشت. از طریق رویکرد یادگیری عملی ما، می‌توانید مهارت‌های خود را تقویت کنید و تجربه عملی کسب کنید که شما را برای پروژه‌های دنیای واقعی آماده می‌کند.

فرصت کار از راه دور با توجه به اینکه فقط حدود ۲۰۰ هزار برنامه نویس سالیدیتی در دنیا وجود دارد

با ظهور فناوری بلاک چین، تقاضا برای توسعه دهندگان بلاک چین ماهر به شدت افزایش یافته است. طبق گزارش‌های اخیر، میانگین دستمزد یک توسعه‌دهنده بلاک چین تا ۲ برابر بیش از سایر برنامه نویسان در سال است. با تکمیل بوت کمپ ما، خود را در موقعیت های شغلی پردرآمد در این زمینه هیجان انگیز و به سرعت در حال رشد قرار خواهید داد.

این فرصت را برای متحول کردن حرفه خود و تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بلاک چین از دست ندهید. امروز در بوت کمپ ما ثبت نام کنید و پتانسیل خود را در دنیای فناوری بلاک چین باز کنید.


دوست دارید بتونید NFT خودتونو بسازید و تو دنیا بفروشید یا به عنوان مهندس بلاکچین برای شرکت ها یا افراد معروف NFT بسازید

بوت کمپ 3 ماهه بلاکچین ما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما درک کاملی از فناوری بلاک چین و مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده موفق بلاک چین دارید.

شما با اصول فناوری بلاک چین و اصول اساسی که آن را به ابزار قدرتمندی برای برنامه های کاربردی امن و غیرمتمرکز تبدیل می کند، آشنا خواهید شد. شما همچنین به اصول رمزنگاری و اصول پشت قراردادهای هوشمند خواهید پرداخت.


با زبان برنامه نویسی سالیدیتی و فریم ورک براونی مبتنی بر پایتون , می تونین NFT خودتون رو بسازید و یا حتی توکن جدید خلق کنید

ما به شما آموزش عملی در Solidity، یک زبان برنامه نویسی سطح بالا که برای ایجاد قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم استفاده می شود، ارائه می دهیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه قراردادهای هوشمند خود را بنویسید، آزمایش کنید و اجرا کنید، و همچنین نحوه تعامل با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را یاد خواهید گرفت.

ما همچنین Brownie را پوشش می‌دهیم، یک چارچوب توسعه مبتنی بر پایتون که فرآیند ساخت، آزمایش و استقرار قراردادهای هوشمند را ساده می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Brownie برای ایجاد، آزمایش و استقرار قراردادهای هوشمند خود و ادغام آنها در برنامه های کاربردی دنیای واقعی استفاده کنید.

در پایان بوت کمپ، درک عمیقی از فناوری بلاک چین و مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده ماهر بلاک چین خواهید داشت. شما آماده خواهید بود که فرصت های شغلی پردرآمد را در این زمینه هیجان انگیز بپذیرید و علامت خود را در دنیای فناوری بلاک چین بگذارید.

برای اطلاع از شرایط بوت کمپ از طریق سایت ما اقدام کنید

بوت کمپ بلاکچین با برنامه نویسی سالیدیتی
رشته تحصیلی: بلاکچین
شهر:
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۲/۳
بازدید: 641
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی