ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی آنیتا کیوانی
مشخصات مدرس
تدریس علوم ابتدایی و متوسطه اول، تدریس زبان کنکور توسط آنیتا کیوانی، دانشجوی پزشکی، پذیرفته شده مدارس سمپاد تیزهوشان

تدریس علوم ابتدایی و متوسطه اول، تدریس زبان کنکور توسط آنیتا کیوانی، دانشجوی پزشکی، پذیرفته شده مدارس سمپاد تیزهوشان

تدریس تمامی دروس ابتدایی، تدریس علوم متوسطه اول، تدریس زبان کنکور (دارای درصد ۱۰۰ زبان کنکور، رتبه ۳۶۸ کنکور زبان)، تدریس حضوری و آنلاین در تهران و آنلاین در سراسر کشور، مشاور و برنامه ریز درسی، دانش‌آموخته راهنمایی و دبیرستان استعدادهای درخشان، پذیرفته شده مرحله اول المپیاد زیست
بعد از یک ماه، در صورت عدم رضایت هزینه تمام و کمال برگردانده میشود.ش
علاوه بر محتوای خود درس، روشهای مطالعه مختلف اون درس هم به والدین و هم به شاگرد توضیح داده میشه تا هم من و خود شاگرد، بهترین روش مطالعه رو برای اون درس پیدا کنیم و والدین هم میتونن این روشها رو یاد بگیرن تا به شاگرد کمک کنن. همراه با روشهای مطالعه مناسب و پیدا کردن روش مختص شاگرد، ریشه یابی مشکل شاگرد هم انجام میشه. اینکه آیا وقت کافی برای درس موردنظر گذاشته نمیشه، مشکل از تمرکز شاگرده، روش مطالعه مناسب نیست، تمرین کافی در رابطه با درس انجام نمیشه یا شاید هم درس رو خوب یاد نگرفته.
بهترین روش برای درس خوندن تکرار مداوم در درس خوندن و دوره مطالبه. در کنار اینها داشتن برنامه درسی هم مهمه که با توجه به شرایط شاگرد براش شخصی سازی میشه و مرتب درباره اینکه برنامه انجام شده پرسیده میشه. در کنار همه اینها تحرک، خواب و غذای مناسب هم نقش داره. هر کدوم از اینها در صورت نبودش، میتونه به وضعیت تحصیلی شاگرد ضربه بزنه که خیلیاش با کمک شاگرد و والدین حل میشن و در نهایت شاگرد میتونه با یه روش درست و مختص به خودش که بازدهی بالایی براش داره، درس بخونه.
کتابهای کمک آموزشی مختلف و آزمونهای مختلف مثل قلمچی برای تمرین بررسی میشن تا شاگرد انواع سوالات و تمرینها رو ببینه. و البته متن کتاب کامل تدریس میشه و حتی مطالب اضافه تر از متن کتاب هم با درخواست والدین و شاگرد میتونه انجام بشه (این مطالب اضافه در دبیرستان یا دانشگاه تدریس میشن که با توجه به مقطع تحصیلی و سن شاگرد جهت آشنایی بیشتر با مطالب تا حدی بهش گفته میشه)
من سابقه کار ندارم، برای همین میدونم که اعتماد بهم و سپردن فرزندتون به من سخته. ولی تمام سعی من اینه که بتونم با شاگرد به خوبی ارتباط برقرار کنم و درسها براشون جذاب باشه. من تمام سعیمو میکنم، امیدوارم شما هم به من اعتماد کنید.
برای تماس و پرسیدن سوال و هماهنگی زمان کلاسها، با شماره زیر تماس بگیرید. در صورت عدم پاسخدهی، به این شماره در واتساپ پیام دهید.

آنیتا کیوانی
رشته تحصیلی: دانشجو پزشکی
دانشگاه محل تحصیل: علوم پزشکی اراک
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: توافقی
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۱/۸/۲۵
بازدید: 169
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی