ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی گلنار احمدی (دکتری شیمی تجزیه)
مشخصات مدرس
تدریس تضمینی شیمی متوسطه دوم شیمی دهم شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم تقویتی و کنکوری آمادگی برای کنکور 1402 تدریس آنلاین شیمی در مازندران و سایر نقاط ایران کاملا مفهومی با بیانی ساده و قابل درک

تدریس تضمینی شیمی متوسطه دوم شیمی دهم شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم تقویتی و کنکوری آمادگی برای کنکور 1402 تدریس آنلاین شیمی در مازندران و سایر نقاط ایران کاملا مفهومی با بیانی ساده و قابل درک

تدریس شیمی به صورت تضمینی و با کیفیت بالایی از تدریس
گلنار احمدی
مدرک تحصیلی: دکتری شیمی تجزیه
محل تحصیل: دبیرستان تیزهوشان بابل- دانشگاه مازندران (کارشناسی) -دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان (کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی)
تسلط کامل بر دروس متوسطه و دانشگاهی مرتبط
دبیر شیمی دبیرستان های برتر شهر بابل
مدرس دانشگاه و آموزشگاههای کنکور تهران و شهرستان
سابقه تدریس خصوصی برای دانش آموزان
تقویتی- کنکوری
دارای فن بیان و مسلط به دروس شیمی متوسطه. انتقال مطالب به دانش آموز بصورتی ساده و کاملا مفهومی همراه با مثال و تمرین فراوان
تدریس شیمی دهم: با کیفیتی بالا به همراه جزوه و تدریس مفاهیم کتاب با بیانی ساده

تدریس شیمی یازدهم : شیمی یازدهم از مهمترین کتب شیمی متوسطه است و در کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است. آموزش مطالب این کتاب با بیانی ساده و کاملا مفهومی برای دانش آموز

تدریس شیمی دوازدهم: کتاب دوازدهم در فصلهای اول و دوم حاوی مطالبی است که درک درست آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. تدریس این کتاب بصورتی کاملا مفهومی و همراه با تمرینهای فراوان خواهد بود
رفع اشکال برای دانش آموزان

دانشجویان عزیز رشته شیمی برای درس های مرتبط با شیمی تجزیه (شیمی تجزیه 1- شیمی تجزیه 2- شیمی تجزیه دستگاهی - شیمی تجزیه هریس) و رفع اشکالات درسی میتوانند مراجعه نمایند( کمک رسانی جهت آزمون میان ترم و بایان ترم بذیرفته نمی شود)

توضیح: من گلنار احمدی هستم. مدرس درس شیمی. شیمی بیشتر از آنچه که درسی محاسباتی باشد درسی مفهومی است. دانش آموز اگر مفاهیم بایه را در این درس درک کند به راحتی می تواند محاسبات این درس را نیز بیش ببرد.
من در کلاسهای خودم مفاهیم کتاب را به سادگی برای دانش آموزم بیان می کنم و در صورت نیاز دانش آموز بارها تکرار می شود تا اطینان بیدا کنم که او فراگرفته. استفاده از مثالهای عالی و طبقه بندی شده از آسان به سخت منطبق با کتاب درسی و همچنین آزمونهای مدارس مختلف از جمله کارهایی است که در طول کلاسها انجام میگیره.
از مهمترین تاکیدات من بررسی خط به خط کتاب درسی است و تمام نکات بنهان کتاب باید برای دانش آموز عزیز تشریح بشه و با حل مساله و مثال کاملا درک بشه.
حل تمام خود را بیازمایید و با هم بیندیشیم های کتاب درسی
حل مثال از آزمون های مختلف مدارس مختلف
و در کنار آن ها برای بایه های غیر از کنکور حتما مرتبط با هر مبحث تست هایی مطرح میشه تا دانش آموزم از همان بایه کمی با حال و هوای تست زنی آشنا باشه.
دانش آموز خارج از ساعات کلاس تا ساعت 9 شب مجاز هست از طریق واتساب یا تلگرام مشکلات و سوالات درسی خودش رو ببرسه حتما بررسی میشه در اسرع وقت نتیجه برای او گفته می شود.
بشدت بیگیر وضعیت درسی دانش آموزم هستم و تلاشها و موفقیت ها و یا کاستی های او برای من اهمیت زیادی دارد.
دوره های درسی من از فصل بهار آغاز می شود. هدف من این هست دانش آموز من قبل از ورود به مدرسه و دوره جدید یک سری مطالب را عمیقا فرا گرفته باشد تا دغدغه یادگیری سر کلاس را نداشته باشه و بیشتر به تمرین و تکرار مطالب ببردازد.
قبل هر جلسه تدریس جزوه کاملی از اون مبحث در اختیار دانش آموز قرار داده میشود بطوریکه تمام نکات مربوط به کتاب و مثالها در آن قرار گرفته و البته قسمتهایی از جزوه من به همراه دانش آموز تکمیل میشه.
برای شروع بایه دهم بعد امتحانات خرداد و اوایل تابستان بهترین فرصت است.
برای دانش آموزان بایه دوازدهم و کنکور تست های ویژه و تمام تست های کنکور مرتیط با هر مبحث بررسی میشه و تدرس جامع شیمی هر سه بایه برای این گروه از دانش آموزان و فارغ التحصیلان انجام می گیرد.
برای آمادگی جهت کنکور 1403 از هم اکنون می توانید اقدام کنید.
کلاس ها به صورت آنلاین و مجازی و با کیفیت مناسبی انجام می گیرد.
کلاسهای حضوری در شهر بابل برگزار می شود.
عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی شیمی توسط استاد مجرب خانم به صورت آنلاین برای کل کشور و تمام محلات تهران از جمله جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، عظیمیه، جهانشهر کرج ، شمال تهران، غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بهترین کیفیت و تضمینی، شیمی کنکور با بهترین کیفیت، شرق تهران - قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، متوسطه اول و دوم و کودکان، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد برتر، معلم انلاین، معلم خصوصی در منزل، تدریس آنلاین برای تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، استاد شیمی خوب تضمینی، ساری، بابل، آمل، قائم شهر، بهشهر، چالوس، بابلشهر، تنکابن

گلنار احمدی (دکتری شیمی تجزیه)
رشته تحصیلی: شیمی
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: بابل، آنلاین کل کشور
هزینه تدریس: تماس بگیرید
سابقه کار: بیش از 10 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۴/۲
بازدید: 2912
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
1
0
مهین جنانی ۱۴۰۱/۳/۱۲

خانم احمدی استادی توانمند،دقیق بسیاردلسوزبافن بیان عالی وبارعلمی بسیار خوب هستند.باتدریس ایشان،دخترم به درس شیمی علاقمندشدوباکمک ایشان مشکلات زیادی راپشت سر گذاشت.به عقیده ی من خانم احمدی یک استاد نمونه هستند.

1
0
گلنار احمدی ۱۴۰۱/۱/۲۷

ممنونم سحر جان. داشتن دانش آموز کوشایی مثل شما آرزوی هر معلمیه. موفق باشین.

1
0
سحر بابایی ۱۴۰۱/۱/۲۱

سلام، من با آموزش های خانم احمدی فهمیدم شیمی رو چطور باید بخونم و یاد بگیرم ....بیانشون بسیار ساده و قابل درکه و به راحتی میشه به سوالات و تست ها پاسخ داد ....واقعا ممنونم ازتون استاد و خوشحالم که با شما آشنا شدم

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی