ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
مشخصات مدرس
آموزش کتاب نیروی حال

آموزش کتاب نیروی حال

کتاب نیروی حال نوشته اکهارت تول، قرار است راهنمایی برای زندگی روزمره باشد و بر اهمیت زندگی در حال حاضر و فراتر از آینده نامعلوم یا گذشته از دست رفته تاکید می‌کند. این کتاب توسط اپرا وینفری، تهیه کننده، بازیگر و مجری آمریکایی توصیه شده است.

پس می‌توان حدس زد که چه کتابی در انتظار ماست و چه تاثیر عمیقی بر ما خواهد گذاشت. هم اکنون کتاب نیروی حال به ۳۳ زبان زنده دنیا از جمله فارسی وجود دارد. نویسنده در این کتاب روایت خود را از شرح حالش ارائه می‌دهد.

آموزه‌های این کتاب به حالت پرسش و پاسخ به سادگی به خواننده منتقل می‌شود. در این مقاله خلاصه‌ای از این کتاب را برایتان آورده‌ایم تا قبل از تهیه این کتاب، پیش زمینه‌ای از آن داشته باشید. همراه ما باشید.

اگر از روزمرگی‌‌‌های زندگی‌ خود خسته‌ شده‌اید یا اینکه از چیزهایی که در زندگی دارید لذت نمی‌‌‌برید تنها چیزی که شما برای بهتر شدن حالتان به آن نیاز دارید، تغییر نگرش به زندگیتان است.

او در کتاب نیروی حال، به شما یاد می‌دهد تا نگرشتان را نسبت به زندگی خود عوض کنید. کتاب نیروی حال، به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده و میلیون‌‌‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به‌ فروش رفته‌ است. در این معرفی کوتاه از کتاب نیروی حال، با آکادمی بازار همراه باشید.


اکهارت تول سعی دارد در کل کتاب این موضوع را بیان کند که در زمان حال زندگی کن. حتما بارها در زندگی برایتان پیش آمده‌ است که اسیر افکار خود شده‌‌اید و موفق نشده‌اید از لحظاتی که بر شما گذشته‌ است، لذت ببرید و استفاده کنید. آیا تمایل داشته‌اید که از بار زندگی روزمره‌ خود رها شوید و شیوه نگاهتان را به جهان اطرافتان تغییر دهید؛ پس این کتاب برای شماست.

اکهارت می‌گوید: این کتاب عصاره‌ آموزه‌‌های من را تشکیل می‌دهد. البته من سعی می‌کنم آموزه‌‌هایم را تا جایی که امکان دارد در ظرف کلمات بریزم و با اشخاص و گروه‌‌های کوچک و سالکان راه معنا درمیان بگذارم. این تلاش من در ده سال گذشته بوده است.

می‌‌دانم که کلمات گنجایش همه‌ چیز را ندارند. می‌خواهم با همه وجود تشکر کنم از همه‌ کسانی که شجاعت داشتند و خواستند که تحول درون خود را تجربه کنند؛ آن‌هایی که سوال‌های جدی مطرح کردند و آماده‌ شنیدن جواب‌های من بودند. اگر این آدم‌‌های دوست‌ داشتنی وجود نداشتند این کتاب به زیور طبع آراسته نمی‌‌شد. من اطمینان دارم که این کتاب به دست همه افرادی خواهد رسید که خواهان دگرگونی بنیادی در درون هستن

اکهارت تول اعتقاد دارد این ذهن شماست که شما را در زنجیره‌ افکار منفی نسبت به گذشته یا آینده گرفتار کرده‌ است. قضاوت نسبت به اتفاقاتی که برایتان پیش آمده است، خیال‌ پردازی و دلهره از آینده‌‌ای که در راه است، استرس و هیجانات روحی، همه‌ کاری است که ذهن ما انجام می‌‌دهد و این زمان حال ماست که به آن اهمیتی نمی‌‌دهد.

هوایی را که به درون بدن تو وارد و خارج می‌شود حس کن. لحظه‌ حال تنها واقعیتی است که باید با آن مواجه شوی، تو همواره با لحظه‌ حال طرف هستی، نه آینده، تو هرگز با آینده طرف نمی‌شوی. جالب است، نه؟ تا به‌‌حال به این موضوع فکر کرده‌‌اید که هیچگاه آینده‌‌ای در کار نخواهد بود؟ تمام آن چیزی که ما به آن آینده می‌گوییم، مجموع لحظه‌‌هایی است که درحال ما جریان دارد.

این کتاب بینش میلیون‌‌ها انسان در جهان را نسبت به زندگی تغییر داده‌ است. این کتاب مفید به شما یادآوری می‌‌کند که برای لذت بردن از زندگی، باید لحظه‌‌ای ذهنتان را خاموش کنید و به اطرافتان با دقت بنگرید. سعی کنید از آن‌ چیزی که در اطرفتان می‌‌گذرد، از مناظر طبیعت، خورشید، آسمان شب و دریا لذت ببرید.

اکهارت تول می‌گوید که خودش هم درگیر افسردگی بوده‌ است. این افسردگی که او را در اوج جوانی به انزوا کشاند، تا مدت‌‌های زیادی با او بود؛ تا اینکه ناگهان، روزی دست‌ خوش تحول روحی می‌‌شود. او پس از این دگرگونی، تصمیم به یاد دادن تعالیم معنوی به افراد گرفت و تبدیل به یک معلم معنوی شد. کتاب نیروی حال، اولین اثر مکتوب او در زمینه تعالیم معنوی است.

سهراب سحابی
رشته تحصیلی: ادیان و عرفان
هزینه تدریس: جلسه اول رایگان
سابقه کار: 11
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۰/۵/۶
بازدید: 227
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی