ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی مسعود مصباحی
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی سالیدورکس solidworks با 16 سال سابقه

تدریس خصوصی سالیدورکس solidworks با 16 سال سابقه

با تجربه 16 ساله طراحی مهندسی با کمک نرم افزار مهندسی سالیدورکس (پروژه کارشناسی ام در سال ۱۳۸۳ طراحی قالب تزریق پلاستیک با کمک سالیدورکس بود.) در خدمت علاقه مندان به مباحث طراحی مهندسی از مقدماتی تا فوق پیشرفته هستم.
نرم افزار سالیدورکس را از زمانی شروع کردم که نفرات معدودی در ایران با این نرم‌افزار آشنا بودند و الان بعد سالها که این نرم افزار قدرتمند در صنعت شناخته شده باز هم میبینم عده زیادی از قابلیت های بالای اون بی اطلاع هستند و کاملاً ابتدایی ازش استفاده می کنند.
برای یادگیری پروژه محور در خدمتم. (حتی می شود آموزش روی پروژه دلخواه شما انجام شود.)
آموزش آنلاین هم پذیرفته می شود.

مسعود مصباحی
رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک
مدرک تحصیلی: لیسانس
شهر: تهران
هزینه تدریس: با رضایت طرفین
سابقه کار: 16 سال کار طراحی مهندسی با سالیدورکس
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 777
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
2
0
محمدحسین از شیراز ۱۳۹۹/۱۰/۳

سلام و عرض ادب خدمت استاد مصباحی عزیز خواستم اینجوری ازتون تشکر کنم ، یجوری بسیار رسمی و به صورت غیر خصوصی ???? شما واقعا بسیار مسلط و دلسوزانه تدریس میفرمایید و من حتما و قطعا شما رو به دوستانی که به دنبال یک استاد مسلط با قدرت انتقال خوب و منصف هستن پیشنهاد میکنم

سلام و درود خدمت شما محمدحسین خان عزیز سپاسگزارم از حسن ظن شما امیدوارم همواره موفقیت های شمارو در تمامی امور زندگی و خصوصاً طراحی هاتون شاهد باشم و این بزرگترین پاداش من تو این راه بحساب می آید. همواره می تونید رو همراهی من حساب کنید.

2
0
محمد اسدزاده ۱۳۹۹/۱۰/۳

به نظرم نحوه تدریس مهندس برای اونهایی که قصد درگیر شدن با طراحی کاربردی صنعتی رو دارن بسیار عالیه. بدون حاشیه های غیرضروری و کاملا سرشار از نکات مفید برای یک سالیدکار شدن. من تجربه چند ماهه ای که با ایشان داشتم اینو کاملا لمس کردم و الان در صنعت از تک تکشون دارم استفاده می کنم. واقعاً ازشون ممنونم

با سلام و درود ممنون از لطف شما دوست خوبم همیشه می تونید روی کمک و پشتیبانی من حساب کنید. امیدوارم همواره موفق و موید باشید

2
0
نیما اکبری ۱۳۹۹/۶/۷

با سلام من دوره مقدماتی و پیشرفته آموزشی سالید رو با مهندس مصباحی تجربه کردم و می تونم به جرات بگم یکی از بهترین تجربیات آموزشیم بود چون نحوه آموزش ایشون کاملاً کاربردی و قابل فهم همراه با مثال های صنعتی مشابه بود و تقریباً تمام مطالبی که در دوره بیان شد برام ماندگار شد. برای ایشان و سایت خوب ایران مدرس آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

سلام و درود خدمت شما آقا نیمای عزیزم ممنون از لطف و محبت شما. مطمئنا تلاش و علاقه و پیگیری شما هم در موفقیتتان نقش بسزائی داشته و من تنها کمک کوچکی در این راه به شما کردم. امیدوارم همیشه در زندگی و کار موفق و موید باشید و روی من هم همیشه به عنوان یک مشاور و همراه حساب کنید.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی