ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی علیرضا زمانی
مشخصات مدرس
آموزش تخصصی زبان آلمانی با هزینه توافقی

آموزش تخصصی زبان آلمانی با هزینه توافقی

آموزش تخصصی زبان آلمانی برای کودکان و نوجوانان از سن ۱۰ سال
این دوره‌ها به صورت گروهی و یا خصوصی بنا به درخواست زبان آموز در محل ایشان و یا دفتر اینجانب تشکیل می‌گردد. کلاس‌ها در فضایی صمیمی و با انواع بازیها، شعرها و موزیک‌ها برگزار می‌شوند. با توجه به آشنایی اغلب کودکان با الفبای زبان انگلیسی در ابتدا الفبای زبان آلمانی به آنها آموزش داده شده و آنها تشویق به خواندن کلمات ساده می‌شوند. داشتن دانش پایه زبان انگلیسی کمک شایانی به کودکان در امر یادگی زبان آلمانی می‌نماید. پس از آن اصطلاحات ساده و کاربردی نظیر سلام کردن، خداحافظی احوال پرسی و معرفی خود به کودکان آموزش داده شده و در موقعیت های مختلف به صورت عملی تکرار می‌شوند. شروع آموزش کودکان با کتاب DER GRÜNE MAX1 آغاز شده و پس از آن با کتاب MAGNET ادامه می‌یابد. کتابDER GRÜNE MAX1 برای کودکان از سن ۹ تا ۱۰ سال مناسب بوده و دارای چهار فصل می‌باشد. این کتاب دارای بازی‌ها، شعرها و فعالیت‌های مختلف متناسب با فضای فکری کودکان در سنین یاد شده طراحی گردیده تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کتاب یاد شده اینجا را کلیک کنید.

پس از اتمام کتاب DER GRÜNE MAX1 کودکان دارای درک کلی از فضای زبان آلمانی شامل گفتگوهای روزمره، معرفی، اعداد، آرتیکل ها و مطالب پایه خواهند داشت. در اینجا آموزش آنها با کتابA1 MAGNET،A2 MAGNET و MAGNET B1 ادامه خواهد یافت. کتاب MAGNET دارای طراحی جذاب برای گروه های سنی نوجوانان بوده و مطالب آن شامل زندگی روزمره و فعالیت‌هایی نظیر خرید کردن، ورزش و موضوعات جذاب مشابه می‌باشد. سطوح مختلف این کتاب زبان آموزان را برای آزمون‌هایی نظیر Fit in Deutsch 1, Goethe-Zertifikat A2 Fit in Deutsch und das Goethe-/ÖSD-Zertifikat B1 آماده می‌نمایند.
پس از کتاب MAGNET A1 زبان آموزان نوجوان توانایی حضور و برقراری اتباط در کمپ های تابستانی نوجوانان که همه ساله در اتریش، سوییس و آلمان به زبان آلمانی برای دانش آموزان از سراسر دنیا برگزار می‌شود خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس حاصل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کتاب‌های MAGNET به این لینک مراجعه نمایید.
دوره‌های آموزشی ویژه کودکان

آموزش زبان آلمانی برای بزرگسالان

این دوره ها به صورت گروهی و یا خصوصی بنا به درخواست زبان آموز در محل ایشان و یا دفتر اینجانب تشکیل می‌گردد. کلاس‌ها در فضایی صمیمی و با قرار دادن زبان‌آموز در موقعیت‌های مشابه در کشورهای آلمانی زبان برگزار شده تا درک عمیق‌تری از موقعیت‌ها در فضای واقعی صورت پذیرد. کتابهایی که در آموزش بزرگسالان استفاده می‌شوند از انتشارات Hueber، ناشر و تولید کننده‌ی کتاب محبوب و پر محتوای Tangram aktuell می‌باشد و برای افراد بالای ۱۶ سال جهت آمادگی آزمون ZD آلمانی طراحی شده است. لازم به ذکر است که این کتاب‌ها در موسسه گوته تهران نیز آموزش داده می‌شوند. این کتاب‌ها به صورت مرحله به مرحله و با تاکید بر مهارت‌های گفتاری و شنیداری تاثیر شگرفی بر سرعت یادگیری زبان آموزان دارند. این کتاب ها دارای سطوح A1، A2 و B1 می‌باشد که هر کدام از سطوح یاد شده خود دارای دو سطح ۱۱ و ۱۲ می‌باشند. به عنوان مثال سطح A2 دارای دو کتاب A21 و A22 می‌باشد. هریک از کتاب‌ها دارای ۴ فصل و هر فصل شامل ۳ درس است. دروس کتاب کاملا کاربردی بوده و دارای موضوعات روز نظیر زندگی روزمره و محیط کار در آلمان می‌باشد. یکی از مزیت های این کتاب وجود یک آزمون مختصر در پایان هر درس است، که کمک شایانی به درک بهتر مطالب می‌نماید. همچنین محتواهای آموزشی از وبسایت خود انتشارات (کلیک کنید) نیز قابل دسترسی می‌باشد.

علیرضا زمانی
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: 5 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۳۹۸/۷/۲۷
بازدید: 376
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی