ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی ریاضی فیزیک شیمی علوم، عربی، زبان انگلیسی، مطالعات اجتماعی ششم هفتم هشتم نهم دهم یازدهم دوازدهم در تهران اصفهان مشهد تبریز شیراز

■سلام؛ قبل از هرچیز نظرات شاگردانم رو انتهای همین صفحه بخونید.

✔️ کسب آمادگی برای امتحانات میانترم و پاینترم
✔️ دروس《ریاضی فیزیک شیمی هندسه》دهم یازدهم دوازدهم ✔️
✔️کلیه دروس《ششم هفتم هشتم نهم》رو برعهده میگیرم✔️
✔️دروس فنی حرفه ای انسانی تجربی ریاضی



☆ ریاضی ششم هفتم هشتم نهم
☆ علوم ششم هفتم هشتم نهم
✅ مطالعات اجتماعی ششم هفتم هشتم نهم
✅ فارسی ششم هفتم هشتم نهم
✅ پیام های آسمانی ششم هفتم هشتم نهم
✅ عربی و زبان انگلیسی هفتم هشتم نهم
✅ آمادگی دفاعی نهم و...

✔️ ریاضی دهم یازدهم دوازدهم
✔️ فیزیک دهم یازدهم دوازدهم
✔️ شیمی دهم یازدهم دوازدهم
✔️فیزیک شیمی ریاضی فنی حرفه ای پودمان

□ تدریس حرفه ای
□ تضمین در نمره
■حل سوال و امتحان
■ 10 سال سابقه

☆روش کار: تعاملی و دانش آموز محور 
○ارائه مطالب به صورت چکیده و دسته بندی شده
+ تاکید بر مطالب کاربردی تر


-------------------------------------؟
☆بیش از 10 سال سابقه تدریس
هر جلسه آنلاین: 1.5 ساعت، 100تا 200 هزار تومان
هر جلسه حضوری: 1.5 ساعت، 200 تا 250 هزار تومان

معلم خصوصی آنلاین: تهران، اصفهان، شیراز،
مشهد، اهواز، رشت، تبریز، قم، کرمان، سنندج و...
.

یزدانی
رشته تحصیلی: ریاضی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: صنعتی اصفهان
شهر: تهران،اصفهان،مشهدو..
هزینه تدریس: آنلاین ۲۰۰ ، حضوری ۲۵۰ تومان
سابقه کار: 10 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 6728
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
3
0
غزاله ۱۴۰۰/۲/۲۷

سلام بچه ها! من برای فیزیک دهم باهاشون کلاس گرفتم راضی بودم برای مطالعات اجتماعی خواهرم که کلاس هشتم هم هستن خیلی کمک کردن. مچکریم از خانم یزدانی جان.

2
0
مامان ملیکا ۱۴۰۰/۲/۱۹

برای درس عربی و زبان انگلیسی پایه هشتم به دخترم تدریس کردند و عالی بود

4
0
مهرانه فتوحی ۱۳۹۹/۱۰/۸

سلام به دوستان خوبم واقعا کار خانم یزدانی حرف نداره عالین توی تدریس کردن من واقعا شیمیم ضعیف بود از وقتی با ایشون کلاس برداشتم واقعا توی شیمی عالی شدم و نمره هام همش ۲۰ شدن واقعا من راضی بودم اخلاقشون هم ک واقعا بی نظیره مهربون،دلسوز ممنون از سایت خوبتون ک دبیر فوق العاده ای معرفی کردن.

7
0
رامتین ح ۱۳۹۹/۷/۱۷

سلام، خانم یزدانی ریاضی هشتم رو به پسرم تدریس کردند و ما واقعا راضی بودیم. نحوه بیان و شیوه تدریس عالی بود. یه موضوعی هم که پسرم رو خوشحال میکرد این بود که کلاس آنلاین رو شب ها هم قبول میکردن برگزار کنند و میتونست به کلاس های مدرسه و فوق برنامه اش برسه.)

4
0
آرمین مولایی ۱۳۹۹/۶/۲۵

درود بر همگی با ایشون ۶ جلسه ریاضی نهم آنلاین داشتم، بسیار راضی بودم. مجرب، با حوصله، دلسوز، مقید و مهربان. امتحان خردادم رو ۲۰ گرفتم و امسال هم کلاس گرفتم، هر سه درس فیزیک، شیمی و ریاضی. باورنکردنی خوب تدریس می کنند. ممنونم از سایت ایران مدرس بابت معرفی

5
0
علیرضا متقیان ۱۳۹۹/۵/۵

با ایشون درس فیزیک عمومی دانشگاه (هالیدی ۱) رو مجازی (آنلاین) گرفتم. بسیار روان و مسلط توضیح دادن و من ازشون نهایت تشکر رو دادم.

ممنون از شما دانشجوی پر تلاش، به امید موفقیت های بیشتر شما

4
1
نگین شاهسواری (آنلاین) ۱۳۹۹/۵/۵

سلام به دوستای خوبم که دنبال معلم خوبن، خواستم بگم که تو انتخاب خانم یزدانی شک نکنید. من ریاضی دهم رو اول باهاشون گرفتم به صورت مجازی و آنلاین، انقدر از اخلاقشون خوشم اومد که فیزیک دهم رو هم گرفتم. نتایج امتحانتمم عالی شد. چیزی که فکرشم نمیکردم.

4
0
آفرین بهرامی (نیشابور) ۱۳۹۹/۵/۲

سلام نظرم کاملا مثبته.خانم یزدانی ممنون از انگیزه هایی که به من دادین با اینکه ابتدای کار، خیلی بلد نبودم سوالات رو حل کنم ولی خیلی حوصله به خرج دادین... امتحان خردادم خیلی خوب شد، ریاضی یازدهم رو هم با شما میگیرم

2
0
زهرا توکلی ۱۳۹۹/۵/۱

سلام سلام. خانم یزدانی برای درس ریاضی نهم و دهم بی نظیرن. من و دخترخالم باهاشون کلاس مجازی گرفتیم. ما تبریز هستیم. کلاسشون رو ضبط میکردن و بهمون میدادن و این عالی بود.

2
0
ایمان صدیقیان ۱۳۹۹/۵/۱

با ایشون کلاس آنلاین شیمی گرفتم خیلی راضی بودم. نحوه تدریس مجازیشون عالیه...عالیییی... من اهل کرمانم، تو منطقه ای که هستیم دسترسی به معلم خصوصی خوب نداشتم. (شیمی دهم تجربی)

3
0
شیوا صدری ( مجازی ریاضی دهم) ۱۳۹۸/۱۲/۲۳

سلام به همگی خصوصا خانم یزدانی درس ریاضی همیشه برای پسرم مشکل بود با راهنمایی ها و زحمات خانم یزدانی، با پایه قوی و خوبی به پایه دهم رفت. امسال که تهران نبودند داریم کلاس ها رو به صورت مجازی و آنلاین برگزار میکنیم. و فوق العاده راضی هستیم. از زحماتتون متشکرم.

3
1
فاطمه نارنجکار ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

سلام .دختر من ودوستش یک فصل ریاضی نهم را با خانم یزدانی کار کردن.خدا روشکر دخترم راضی بودن و براشون مفید بود.شیوه بیانشون عالی بود و قابل فهم بود.انشالله که در زندگی موفق باشن.

2
0
خانم سرور مقدم ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

ما اولین بار برای درس ریاضی هشتم با خانم یزدانی کلاس گرفتیم بعده ها چون دخترم با ایشان رابطه خوبی برقرار کرد، درس علوم هشتم رو گرفتیم از معلمان باسواد و بااخلاق اصفهان هستن

2
0
محمد نوربخش ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

محمد نوربخش من برای ریاضی عمومی ۱ دانشگاه با ایشون به صورت مجازی کلاس داشتم. بسیار با حوصله تمام اشکالات رو برطرف میکنند. متشکرم.

2
0
شیوا احمدیار ۱۳۹۸/۱۱/۹

سلام حقیقتا من ابتدا فکر می کردم تجربه کافی برای تدریس دروس پایه یازدهم تجربی رو ندارند. اما ارزیابی من از تدریسشون بسیار عالی بود. فیزیک و شیمی و ریاضی رو هر سه در خدمت ایشون هستیم. یه نکته دیگه اینکه بسیار هم منصف هستن. تشکر از سایت ایران مدرس

2
0
فرناز بختیاری (اصفهان) ۱۳۹۸/۱۱/۸

سلام خانم یزدانی جان خوبین؟ گفتین نظر بذارم، اومدم بگم ایول به تدریستون همین! در یک کلام نمونه اید. برای درس ریاضی نهم

2
1
سرلک ۱۳۹۸/۴/۴

سال گذشته وقتی دیدم دخترم نمره قبولی نگرفت، خیلی ناراحت شدم ، با ایشون با تندی برخورد کردم، اما ایشون ناراحتی من کامل درک کردن و بهم گفتن همون اول گفتم که پایه ضعیفی داره و من توی 3 جلسه نمیتونم معجزه کنم و بعد هم به راحتی گفتن اگر راضی نیستین هزینه رو برمی گردانم و واقعا همین کار رو هم کردن... برای شهریور که به اجبار تماس گرفتم انقدر صمیمی و مهربون برخورد کردند که باورم نمیشد دخترم نمره ۱۶ کسب کردند و از اون به بعد شدند معلم ریاضی دخترم... برای درس ریاضی نهم و دهم

سلام دقیقا مساله همین بود که از ابتدا صحبت کردم که با توجه به پایه بسیار ضعیف ایشون، سه جلسه کافی نیست. ولی بارها تاکید کردم که اشکال از هوش و توان فکری دخترتون هم نیست فقط نیاز به تمرین بیشتری دارند و اتفاقا دیدین که برای شهریور ماه چقدر عالی پیشرفت کردن‌. من هم به اندازه شما از نتیجه خوشحال شدم

3
0
ژانت یسایی ۱۳۹۸/۴/۴

سلام خانم یزدانی.پیدا کردن معلمی خوب مثل شما شانس بزرگی بود که ما اوردیم.دوست دارم دخترم توی سال های بعدی هم از تجربیات و دانسته هاتون استفاده کنه.ممنون برای زحمات فراوانتون...????????

سلام خانم یسایی عزیز بسیار ممنون از لطفی که دارید. من هم خوشحال میشم در خدمت شما و دختر باهوشتون باشم.

2
0
پریسا و الهام و شریفه(کنکور تجربی) ۱۳۹۸/۴/۳

خانم یزدانی ما سه تا، با هم داریم براتون پیام میذاریم، از دانشگاه اصفهان... یادتونه چقدر حرصتون دادیم... اما شما چقدر صبوری کردین... چقدر بهمون انگیزه میدادین... ینی چه خاطرات خوبی که با شما نداشتیما... میتونیم بگیم پراسترس ترین دوران زندگیمون رو شما تبدیلش کردین به شیرین ترین دوره زندگیمون. شریفه طبق معمول میگه بسه دیگه و الهام میگه ما سه تاییم کامنتمون باید طولانی تر باشه از بقیه... خانم یزدانی جان هیچ وقت فراموشتون نمی کنیم. (از طرف ۳ تا کنکوری ۹۷ای باحال)

3
0
راشین خورشیدی ۱۳۹۸/۴/۳

خانم یزدانی عزیزبااینکه هیچ شناختی ازشمانداشتم فکرمیکنم باانتخاب شما یه شانس بزرگ آوردم کارتون عالی بود شماتوکارتدریس ریاضی وعلوم نهم بسیارمهارت دارین ومسلط وباتجربه هستین ازنظرخلقی هم انسان موظف ومسئول وصبوری هستین اززحمات شایسته تون بسیارسپاسگزارم

خانم خورشیدی اول باید بگم که موفقیت راشین بی اندازه خوشحالم کرد. به خاطر موقعیت خاصی که وجود داشت. از راشین هم ممنونم که امیدش رو از دست نداد و با تمام وجود تلاش کرد و نتیجه گرفت. شما لطف دارید خانم خورشیدی، ممنون از محبتتون.

1
0
الهه صادقی ۱۳۹۸/۴/۳

درود بر شما خانم یزدانی عزیز، از تدریس شما برای ریاضی ششم دخترم و ریاضی دهم پسرم راضی بودم و براتون آرزوی سلامتی می کنم

درود و احترام؛ از اینکه با همکاری شما، و تلاش فرزندان گلتون، این تلاش به نتیجه رسید بسیار خوشحالم، امیدوارم درس ریاضی براشون در ادامه هم شیرین و دلنشین باشه.

5
0
انيتا ۱۳۹۸/۴/۲

سلام خانم يزداني.از كلاس هفتم تا دهم با هم بوديم و به جرأت ميتونم بگم يكي از دلسوز ترين و بهترين معلم هايي بودين كه داشتم.بيشتر از معلم براي من مثل يك دوست عالي بودين. و هر موقع كه رو كمكتون حساب كردم نااميدم نكردين ممنونم از زحمتهايي كه برام كشيدين ????????♥️

سلام آنیتا جان من هم میتونم به جرات بگم شما از بهترین شاگردام بودین، هم از نظر اخلاقی و هم از نظر درسی. مودب، پر انگیزه و پرتلاش. در این همکاری طولانی مدت با وجود مادر عزیز و مهربونتون واقعا اوقات خوبی سپری شد، از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت میکنم و مطمئنم بهش میرسی.

1
0
سانیار ۱۳۹۸/۴/۲

سلام پسرم از نحوه تدریسشون خیلی راضی بود، واقعا خانم با انصاف و دلسوزی ان. فقط خرداد یه کم کلاساشون دیر و زود شد به خاطر کسالت مادر، که ایشالا هرچی زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن.

سلام خوبین خانم توکلی؟ ممنون از اینکه نظر گذاشتین. حق با شماست و من بابت بدقولی ای که پیش اومد ازتون عذرخواهی میکنم امیدوارم پسرتون همچنان موفق باشن.

1
0
صلابت ۱۳۹۸/۴/۱

سلام با وجود این که پسرم نتیجه راضی کننده ای گرفتن توی امتحان پایان ترم، احساس می کنم بهتره کمی جدی تر باشین توی تدریستون. با این حال تشکر می کنم از زحمات شما.

سلام خانم صلابت ببینید پسر شما تو سنین نوجوانی هستن و من معلم ریاضی پسر شما بودم و دوست نداشتم با امر و نهی کردن تو امور شخصیشون(مثل ساعات تفریح وسرگرمی و خواب)، باعث دلزده شدن ایشون از درس ریاضی بشم. تا جایی که میتونستم بهشون راهنمایی میکردم اما سختگیری زیاد نتیجه برعکس میده. مچکرم از نظرتون.

2
1
عطیه موسیوند ۱۳۹۸/۳/۱۱

سلام‌ خانم یزدانی امتحان ریاضی و علومم رو عالی دادم البته هنوز کارنامه ندادن ولی از پس همه سوالات براومدم به راحتی.

سلام عطیه جان خیلی خوشحالم کردی چون دوست داشتم نتیجه خوبی بگیری اگه دوست داشتی نمره ات رو هم بعد اینکه کارنامه گرفتی بهم بگو.

1
0
بروجردی ۱۳۹۸/۳/۹

برای درس ریاضی و علوم نهم در خدمتشون بودیم راضی بودم و ازشون تشکر می کنم

مچکرم آقای بروجردی، ان شالله موفق باشن توی تمامی درس هاشون.

3
0
جمشیدیان ۱۳۹۸/۳/۱

کمتر میشه توی سایتی نظر بذارم اما ایشون جدای از تدریسشون اخلاق بسیار خوبی داشتن که باعث شد دخترم ارتباط خوبی باهاشون برقرار کنه و علاقه اش به درس خوندن برگرده. برای درس ریاضی دهم تجربی کلاس گرفتیم باهاشون.

مچکرم که وقت گذاشتین و نظرتون رو گفتین، ممنونم من هم لطف و مهربونی شما رو فراموش نمی کنم و از صمیم قلب برای دختر گلتون آرزوی موفقیت دارم.

3
0
فرشته رجایی ۱۳۹۸/۲/۲۷

درود ؛ معلم ریاضی پسرم بودند، پسرم از پایه هفتم تو درس ریاضی ضعیف شد ولی امسال با کمک خانم یزدانی تونست ریاضی هشتم رو خوب پیش بره. امیدوارم امتحان خرداد رو هم نمره عالی کسب کنه. ممنونم از ایشون.

سلام خانم رجایی ایشالله که نتیجه پایانی هم خوب بوده باشه و مورد رضایت شما. چون استحقاق نمره خوب رو داشتن.

3
0
فاطمه ۱۳۹۸/۲/۲۷

تدریسشون برای درس فیزیک دهم عالی بود، تا روز امتحان من رو همراهی کردند.

فاطمه جان کاش فامیلیتون رو هم ذکر میکردین تا بهتر به خاطر میاوردم اما به هر حال ممنونم از محبت شما.

5
1
آتوسا رحیمی ۱۳۹۸/۲/۲۱

ممنون از سایت ایران مدرس بخاطر معرفی ایشون. من باهاشون ریاضی نهم داشتم، فوق العاده بود.

ممنون از شما. موفق باشی عزیزم برات موفقیت های بیشتری آرزومندم

6
1
نرگس عطاپور ۱۳۹۸/۲/۱۹

سلام میخواستم از زحمات خانم یزدانی تشکر کنم که ریاضی رو انقدر قشنگ تدریس کردند و باعث شدند ترسم از این درس از بین بره و پیشرفت خوبی کنم

سلام دختر گلم، نظر لطف شماست. خوشحالم مشکلت رو پیدا کردی و برطرفش کردی.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی