ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی مدرسین دبیرستان و دانشگاه
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان و دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی

تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان و دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و شیمی دبیرستان و دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی به مدرس خصوصی و ارائه خدمات تدریس خصوصی نیاز دارید، مدرس مورد نظر خودتان را از بین بیش از 11000 مدرس خصوصی (تا مهر 94) که در این وب سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند انتخاب نمائید.
در وب سایت ایران مدرس هزاران مدرس و معلم ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند. تعدادی از مدرسین ثبت نامی را در سمت چپ این مطلب و در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب کنید
یکی از نکات جالب دیگری که می توان به آن اشاره کرد، جزواتس است که توسط مدرسین تدریس خصوصی در این وب سایت ثبت شده است. در وب سایت ایران مدرس تعداد زیادی از مدرسین در زمینه دروس تدریسی شان جزوه ثبت کرده اند که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال اگر مدرسی فیزیک تدریس می کند و در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارد، برای درس فیزیک خلاصه جزواتی در همین سایت ثبت کرده است.
علاوه بر خدمات ارائه شده در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... و جزوات ثبت شده توسط مدرسین، در این وب سایت در بخش دانلود جزوات دیگری نیز برای آموزش و یادگیری ریاضی، فیزیک، شیمی و ... ارائه شده است که به صورت رایگان می توانید آنها را دانلود کنید.
خلاصه اینکه، اگر در زمینه تدریس خصوصی به ارائه خدمات نیاز دارید و یا به جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی احتیاج دارید، در این وب سایت می توانید مطالب مورد نظر خودتان را به صورت رایگان دانلود نمائید و با مشاهده لیست کاملی از مدرسین، مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

مدرسین دبیرستان و دانشگاه
هزینه تدریس: ---
سابقه کار: ---
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۳۹۴/۷/۲۰
بازدید: 371
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی