ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی مدرسین دبیرستان
مشخصات مدرس
تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه

تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) مدرسین زیادی ثبت نام کرده و در زمینه تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه به فعالیت مشغول هستند. در این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین را می توانید مشاهده نمائید.
در ایران مدرس مدرسین زیادی برای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده اند. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید، بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید نمرات خود را افزایش دهید و معدل خودتان را بهبود ببخشید.
علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک نیز مدرسین زیادی ثبت نام کرده و به فعالیت مشغولند. اگر برای آموزش و یادگیری فیزیک نیز به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک می توانند در زمینه رفع اشکال فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک به شما کمک کنند.
چنانچه برای آموزش و یادگیری درس شیمی نیز به مدرس خصوصی شیمی نیاز دارید در همین وب سایت لیست کاملی از مدرسین شیمی را می توانید مشاهده نمائید. مدرسین زیادی در این وب سایت ثبت نام کرده و در زمینه آموزش خصوصی شیمی فعالیت دارند. درس شیمی از درسهای مهم مقطع دبیرستان است. به مراجعه به پایین همین مطلب هم می توانید تعدادی از مدرسین شیمی را ببینید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.
در وب سایت حاضر، علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی، مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی سایر دروس دبیرستان و دانشگاه فعالیت دارند. برای مشاهده مدرسین مورد نظر خودتان در زمینه خاصی، در کادر بالای همین صفحه نام درس یا رشته مورد نظر خودتان را جستجو نمائید.

مدرسین دبیرستان
هزینه تدریس: ---
سابقه کار: ---
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۳۹۴/۷/۲۰
بازدید: 517
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی