ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی با معلم خصوصی ریاضی

یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی با معلم خصوصی ریاضی

یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی با معلم خصوصی ریاضی


یکی از دروس بسیار مهم و پایه ای از ابتدایی تا دانشگاه درس ریاضی می باشد. برای موفقیت در کنکور هم درس ریاضی بسیار تعیین کننده است و در مقطع دانشگاه هم بسیاری از رشته ها خصوصا رشته های فنی مهندسی بسیار زیاد با درس ریاضی و کاربردهای آن سر و کار دارند.


کلیک کنید: مشاهده شماره معلم خصوصی ریاضی


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و سریعتر درس ریاضی


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی است. اگر می خواهید ریاضی را در کمترین زمان و بهتر و سریعتر یاد بگیرید باید سعی کنید با یکی از بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران یا شهر محل سکونت خودتان کلاس داشته باشید. در انتخاب معلم خصوصی ریاضی بسیار زیاد دقت نمایید و معلم خودتان را با دقت بالا انتخاب کنید.


برای اینکه بهترین معلم خصوصی ریاضی را انتخاب کنید باید به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com دقت کنید. در ایران مدرس اساتید بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند و در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت شما را به نتیجه مطلوب می رسانند. از جمله ویژگی های بهترین دبیرهای خصوصی ریاضی می توان به داشتن سابقه کاری و تجربه بالا، فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر، داشتن مدرک ارشد و دکتری، داشتن شاگردهای موفق قبلی و ... اشاره نمود. با در نظر گرفتن این موارد می توانید یک معلم خصوصی ریاضی برجسته را انتخاب کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین اساتید ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه - لیست 10 استاد برتر ریاضیات دانشگاهی



قیمت معلم خصوصی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری چقدر است؟


قیمت معلم خصوصی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری از ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر متغیر است. به عبارت دیگر بازه تغییرات قیمت قیمت تدریس خصوصی ریاضی بسیار زیاد است. اساتید تازه کار نرخ کمتری دریافت می کنند و مدرسین با سابقه بالا قیمت بیشتری برای کلاس های خصوصی خودشان درخواست می نمایند. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی مجازی و آنلاین تا ۵۰ درصد به نسبت کلاس های تدریس خصوصی در منزل ارزان تر است. در همین سایت ایران مدرس در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین ریاضی و سایر دروس می توانید قیمت درخواستی اساتید برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس را هم مشاهده کنید.



پیشنهاد می شود تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی قیمت پایین و ارزان کلاس ها نباشد بلکه در جستجوی یک مدرس بسیار خوب ریاضی با قیمت مناسب باشید. با افزایش تعداد جلسات مدرسین ریاضی برای کلاس های خودشان تخفیف در نظر می گیرند. بنابراین اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید می توانید درخواست تخفیف کنید. نکته بعدی اینکه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی در اوایل ترم هم باعث می شود کلاس با نرخ مناسب تری هماهنگ شود هم اینکه احتمال گرفتن نمره بالا افزایش یابد.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 14 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


چرا تدریس خصوصی ریاضی یک روش عالی برای یادگیری بهتر درس ریاضی است؟


بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند. وقتی دانش آموز یا دانشجویی مباحث ریاضی را به صورت پایه ای بلد نیست در کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه هم مباحث جدید را متوجه نمی شود. از طرفی اشکالاتی که یک دانش آموز در درس ریاضی دارد با دانش آموز دیگری ممکن است متفاوت باشد و توانایی و دانسته های قلبی دانش آموزان و دانشجویان هم مثل هم نیست. با توجه به موارد ذکر شده کلاس های خصوصی برای آموزش بهتر ریاضی بسیار مفید است.


کلاس های تدریس خصوصی ریاضی انعطاف بالایی دارد و استاد و معلم خصوصی به نسبت توانایی و دانش شاگرد خودش را با ایشان هماهنگ می کند. کتاب کمک آموزشی و فیلم کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد اما کلاس های خصوصی ریاضی چون انعطاف بیشتری دارد و سطح کلاس قابل تنظیم است بازدهی و فایده بیشتری دارد. بنابراین از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده کنید و پایه ریاضی خودتان تقویت کنید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی



چگونه بازدهی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را بیشتر کنیم؟


با در نظر گرفتن نکاتی می توان بازدهی و فواید کلاس های تدریس خصوصی را افزایش داد. اگر به درستی از کلاس های خصوصی حضوری یا مجازی استفاده شود این کلاس ها می تواند بسیار مفید باشد. اولین نکته برای خوب نتیجه گرفتن از این کلاس ها این است که باید با یک معلم خوب و فوق العاده کلاس های خصوصی را هماهنگ نمود. بنابراین همانطور که قبلاً گفته شد در انتخاب معلم خصوصی ریاضی خودتان دقت نمایید.


نکته بعدی اینکه کلاس های ریاضی را به اندازه کافی زود شروع کنید. اگر پایه ریاضی شاگرد ضعیف است و اشکالات زیادی دارد باید از اوایل یا نهایتا از اواسط ترم کلاس های خصوصی را شروع نموده و کلاس های خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکرد. در کنار موارد ذکر شده، برای افزایش بازدهی کلاس ها خود شاگرد باید در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرین و مسئله حل کند و والدین و معلم خصوصی باید بر این مورد هم نظارت داشته باشند. ارزیابی مداوم میزان یادگیری شاگرد در طول برگزاری کلاس ها توسط معلم خصوصی هم می تواند باعث شود اثر مثبت این کلاس ها دو چندان شود.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی خانم؛ لیست 12 معلم خصوصی ریاضی خانم برتر تهران و کل ایران


برای یادگیری عالی ریاضی چند جلسه کلاس خصوصی لازم است؟


تعداد جلسات لازم برای کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است دانش آموز یا دانشجویی گیرایی و توانایی بالاتری داشته باشد و در نتیجه تعداد جلسات مورد نیاز ایشان کمتر باشد. به عنوان مثالی دیگر تعداد جلسات مورد نیاز برای تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه به نسبت ریاضی ششم یا ریاضی هفتم بیشتر است چرا که مباحث بیشتری دارد و سنگین تر هم می باشد. بنابراین به صورت دقیق نمی توان گفت که برای هر شاگرد دقیقا چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی لازم است و در مشورت با معلم ریاضی مشخص می شود.


به صورت کلی می توان گفت برای رفع اشکال درس ریاضی ۲ یا ۳ جلسه و برای آموزش پایه ای و کامل ریاضی ۱۰ تا ۱۵ جلسه کلاس لازم است. اگر خودتان درس را خوانده اید و اشکالات جزئی دارید می توانید در ایام امتحانات هم از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید.


مطالعه نمائید: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران



بهترین زمان برای شروع کلاس های خصوصی ریاضی چه زمانی است؟


همانطور که گفته شد، یکی از مواردی که در افزایش بازدهی و فایده کلاس های خصوصی بسیار موثری است این است که کلاس ها در زمان مناسبی شروع شود. بالاخره ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله و سوالات امتحانی نیاز دارد. بنابراین می توان گفت بهترین زمان برای شروع کلاس ها اوایل ترم است. البته اواسط ترم هم خوب است اما ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال مناسب است. به عنوان مثال برای یادگیری مباحثی مانند مثلثات، معادله درجه دوم، نامعادله، دامنه و برد تابع، اتحادها، فرمول های انتگرال، مشتق، رفع ابهام حد و ... حل تمرین و مثال بسیار لازم است بنابراین کلاس های خصوصی هر چه زودتر شروع شود بهتر است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین ریاضی چه ویژگی هایی دارند؟


در پاراگراف های قبلی در رابطه با خصوصیات بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران، کرج، تبریز، شیراز، اصفهان و کل ایران توضیح داده شد. در ضمن، تاکید شد اگر می خواهید کلاس های خصوصی ریاضی برای شما بسیار مفید باشد باید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس بهترین مدرسین ریاضی ایران حضور دارند. اساتید برجسته در دانشگاه خوب درس خوانده اند و مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارند. این مدرسین به کار خودشان متعهد هستند و شاگردهای قبلی ایشان بهترین نتیجه را گرفته اند. در ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس ریاضی برای اکثر اساتید ریاضی ثبت شده است.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوب دیگری هم در رابطه با یادگیری سریع تر و بهتر ریاضی ارائه شده اند. برای مطالعه بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را بخوانید.


چگونه ریاضی را سریع یاد بگیریم


راه های یادگیری سریع ریاضی


در مقالات بالا نکات بسیار خوبی در زمینه یادگیری ریاضی در زمان کم ارائه شده است و پیشنهاد می شود مطالعه شوند. البته بسیار واضح است که ریاضی یک درس شب امتحانی نیست و اگر می خواهید در این درس نمره بالا و حتی نمره 20 بگیرید بسیار خوب است که مطالعه درس و شرکت در کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. برای یادگیری درس ریاضی، تمرین و مسئله حل کردن بسیار لازم است و حل مثال و تمرین کافی هم به زمان نیاز دارد. اگر زمان کمی در اختیار دارید پیشنهاد می شود حتما یک معلم ریاضی خوب را در کنار خودتان داشته باشید و از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image