ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی ۷ ویژگی معلم خصوصی ریاضی خوب جهت تدریس خصوصی

۷ ویژگی معلم خصوصی ریاضی خوب جهت تدریس خصوصی

۷ ویژگی معلم خصوصی ریاضی خوب جهت تدریس خصوصی


در این مقاله ۷ ویژگی بهترین معلم های خصوصی ریاضی و خصوصیات بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی ذکر می شود. اگر در جستجوی یک معلم خصوصی ریاضی عالی و فوق العاده هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


خصوصیات و ویژگی های معلم خصوصی ریاضی خوب جهت تدریس خصوصی


۱. دارای سابقه تدریس زیاد و تجربه بالا: بهترین معلم های خصوصی ریاضی معمولا سابقه کاری و تجربه بالایی دارند. یک معلم ریاضی خوب چون تجربه بالایی دارد به خوبی می داند که برای هر شاگرد جدید چه روش تدریسی را انتخاب نماید و چگونه ریاضی را به بیان ساده تر و قابل فهم تر تدریس کند. اگر بین دو استاد و معلم خصوصی ریاضی که تقریبا رزومه یکسانی دارند شک داشتید که با کدام مدرس کلاس ریاضی را هماهنگ کنید، معلمی را انتخاب نمایید که سابقه کاری و تجربه بالاتری دارد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب


۲. فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر: در سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برای تمامی اساتید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان ثبت شده است. بسیار مهم است که معلم خصوصی ریاضی شما در دانشگاه خوبی مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس یا دانشگاههای دولتی بزرگ دیگر تهران و کل ایران درس خوانده باشد. یک مدرس خصوصی خوب ریاضی که در دانشگاه خوب درس خوانده است مسلما توانا و با سواد است که در دانشگاه خوب پذیرفته شده است.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی


۳. دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته ریاضی یا رشته های پرطرفدار: مدرسین برجسته ریاضی معمولا چون خودشان به درس و تحصیل علاقه دارند مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری دارند. استادی که مدرک ارشد یا دکتری دارد درک عمیق تر و بهتری از مباحث درسی دارد و به همان نسبت ریاضی را بهتر تدریس می کند. بنابراین داشتن مدرک فوق لیسانس یا دکتری تخصصی را هم به عنوان یک معیار برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب در نظر بگیرید. اساتیدی که در رشته های فنی مهندسی هم مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارند ریاضی را می توانند عالی تدریس نمایند.



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


۴. دارای شاگردهای موفق قبلی: در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس می توانید نظرات شاگردهای قبلی معلم های خصوصی ریاضی و سایر دروس را مشاهده کنید. برای انتخاب معلم و دبیر خصوصی ریاضی خوب نیم نگاهی هم به نظرات شاگردهای قبلی داشته باشید. استادی که شاگردهای قبلی خودش را به نتیجه عالی رسانده است مسلما کلاس های با کیفیت بالایی دارد و به احتمال زیاد شما را هم به نتیجه بسیار خوبی خواهد رساند.



۵. تعهد به کار و حمایت و پشتیبانی از شاگرد تا شب امتحان: یک معلم خصوصی ریاضی خوب فقط به خوب تدریس کردن بسنده نمی کند. هدف نهایی یک مدرس ریاضی برتر و فوق‌العاده این است که شاگردش نتیجه خوبی بگیرد. بنابراین این اساتید به کار خودشان متعهد هستند و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای شان فروگذار نمی کنند. مدرسین ریاضی برجسته به شاگردهای خودشان تمرین می دهند و پیگیر درس خواندن و تمرین حل کردن شاگردهای خودشان هستند. این اساتید در طول برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی به صورت مداوم ارزیابی را انجام می دهند تا از یادگیری شاگردهای خودشان مطمئن گردند.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 14 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


۶. ارائه مشاوره تحصیلی و برنامه و تمرین دقیق برای زمان های بین کلاس ها: همانطور که گفته شد هدف نهایی بهترین معلم های خصوصی ریاضی یک سطح از عالی تدریس کردن بالاتر است و آن هم عالی نتیجه گرفتن شاگردهایی است که دارند. اینکه یک مدرس ریاضی بسیار خوب تدریس کند لازم است ولی کافی نیست. یک استاد فوق العاده باید در کنار تدریس با کیفیت تلاش کند با ارائه مشاوره تحصیلی و راهنمایی درست شاگرد خودش ایشان را به سمت گرفتن نمره های عالی و حتی نمره ۲۰ در درس ریاضی هدایت نماید. مدرسین برتر می دانند که برای هر شاگرد ابتدا استاد باید به شناخت خوبی از ایشان برسد و در ادامه متناسب با سطح دانش و توانایی هر شاگرد روش تدریس مناسب و خوب را انتخاب کند.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


۷. دارای مقاله علمی معتبر و کتاب تالیفی: مدرسین خصوصی ریاضی خوب و با سواد معمولاً در زمینه رشته تحصیلی خودشان سطح دانش و سواد بالایی دارند و مقالات علمی معتبر علمی پژوهشی و ISI و همچنین ترجمه یا تالیف کتاب را در کارنامه خودشان دارند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس رزومه کاری ایشان ثبت شده است و می توانید ببینید که کدام مدرسین در زمینه علمی رزومه قوی تر و پربارتری دارند. بنابراین اگر می خواهید یک مدرس و معلم ریاضی خوب و عالی را در کنار خودتان داشته باشید علاوه بر موارد گفته شده قبلی سعی کنید رزومه علمی و مقالات و کتاب های تالیفی اساتید را هم مورد بررسی قرار دهید. البته این مورد بیشتر برای تدریس ریاضی در سطوح بالاتر مانند ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه، ریاضی مهندسی، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل و ... اهمیت دارد.


مطالعه نمائید: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران



جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با ویژگی های معلم خصوصی ریاضی خوب


در این مقاله نکات مفیدی در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات معلم خصوصی ریاضی خوب جهت تدریس خصوصی ارائه گردید. همانطور که گفته شد با معلمی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و تجربه بالایی دارد کلاس ریاضی را هماهنگ کنید. به این ترتیب یک معلم ریاضی با سواد و مجرب را در کنار خودتان خواهید داشت و موفقیت شما در امتحان ریاضی و ریاضی کنکور تضمین می شود. داشتن مدرک ارشد و دکتری و شاگردهای موفق قبلی هم به شما اطمینان بیشتری می دهد که عملکرد درستی در زمینه انتخاب معلم خصوصی ریاضی داشته اید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


کلاس های خصوصی ریاضی می تواند به صورت آنلاین و یا تدریس خصوصی در منزل برگزار شود. بهترین مدرسین ریاضی تهران و کل ایران به کار خودشان متعهد هستند، مقالات علمی معتبر و کتاب تالیفی دارند و در برنامه ریزی درسی و تحصیلی به شاگردهای خودشان مشاوره می دهند. از مهمترین مباحث ریاضی که برای یادگیری بهتر آنها می توانید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید می توان به معادله درجه دوم، مثلثات و معادلات و نامعادلات مثلثاتی، تابع و رسم نمودار تابع، دامنه و برد تابع، انتگرال و مشتق، حد و رفع ابهام حد، قاعده هوپیتال، سهمی، انواع اتحادها، حد در بی نهایت و ... اشاره نمود.


عبارت های کلیدی: تدریس ریاضی ایران مدرس، بهترین معلم های ریاضی، هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی، ویژگی ها و خصوصیات معلم خوب و برجسته ریاضی در تهران و کل ایران، برترین مدرسین ریاضی با تدریس عالی


کلیک کنید: لیست کامل مدرسین ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 164 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image