ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران

بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران

بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران

اگر در جستجوی بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران هستید .... هر جای ایران که ساکن هستید قصد دارید با بهترین معلم شیمی کنکور نظام جدید آشنا شوید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی متوسطه، کنکور و دانشگاه بر روی عبارت معلم خصوصی شیمی کلیک کنید. مطالعه
بهترین مدرسین شیمی، لیست 10 استاد برتر شیمی هم مفید است.

ویژگی های بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران

اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید شیمی ایران کلاس کنکور داشته باشید ابتدا باید بدانید اساتید برتر چه ویژگی هایی دارند. در ادامه تعدادی از خصوصیات و ویژگی های اساتید خوب و برتر شیمی توضیح داده می شود.

1- اساتید برتر و فوق العاده معمولا از دانشگاههای دولتی خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل استاد دقت کنید. به عنوان مثال معلم خوب شیمی، ابوذر علیمرادی فوق لیسانس شیمی دارند و از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند.

2- اساتید بی نظیر شیمی کنکور معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند. بنابراین خوب است که با استادی کلاس برگزار کنید که حداقل مدرک فوق لیسانس در رشته شیمی یا رشته های مرتبط با آن داشته باشد. در ضمن، به رتبه کنکور اساتید در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری هم دقت کنید. اساتیدی که خودشان در کنکور رتبه های خوبی کسب کرده اند می توانند در این زمینه هم راهنمای خوبی برای شما باشند. به عنوان مثال استاد شیرین گیلانچی رتبه 50 کنکور هستند.

کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی شیمی

3- این اساتید معمولا در دروان تحصیل معدل بالایی دارند و درس شیمی و درس های تخصصی رشته خودشان را با نمره بالا پاس کرده اند. معدل هم می تواند ملاک خوبی برای تشخیص بهترین استاد شیمی باشد.

4- بهتر است به کارنامه کنکور خود معلم شیمی نگاهی بیندازید. اگر استادی خودش در شیمی کنکور درصد 60 را کسب کرده است بعید است بتواند شما را به درصد بالای 80 برساند. به عنوان مثال، آقای سعید اکبری که از اساتید خوب شیمی در همین سایت ایران مدرس هستند، 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری هستند.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های تدریس خصوصی شیمی کنکور

5- در هیمن سایت ایران مدرس برای بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس شیمی ثبت شده است. می توانید قبل از هماهنگ کردن کلاس با استاد، نمونه ویدئوی تدریس ایشان را ببینید و از انتخاب خودتان مطمئن تر شوید.

6- رزومه کاری اساتید را مورد بررسی قرار دهید. اساتیدی که در مدارس، آموزشگاهها و حتی دانشگاههای زیادی تدریس کرده اند و سابقه کاری بالاتری دارند قابل اعتمادتر هم هستند.

7- اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید شیمی کنکور نظام جدید در ایران کلاس داشته باشید بهتر است از ایشان نتیجه بخواهید. آیا شاگردهای قبلی ایشان در شیمی کنکور درصد بالایی کسب کرده اند؟ اگر اینطور است می تواند کلاس ها برای شما هم مفید باشد. به عنوان مثال مدرس خوب آقای سعید اکبری در صفحه خودشان در همین سایت نوشته اند: نتایج عالی در دانش اموزان مختلف در سالهای گذشته شامل رتبه 200 تجربی با درصد شیمی 90 و رتبه 800 ریاضی با درصد شیمی 80 و قبولی چندین دانش آموز پزشکی در سال ۹۸ و ۹۹ که در اینستاگرام اینجانب کارنامه آنها به عنوان نمونه آمده است.

مطالعه کنید:
بهترین دبیران شیمی کنکور و 12 معلم حرفه ای تدریس خصوصی شیمی کنکور

8- بهتر است با مدرسینی کلاس داشته باشید که در مدارس معتبر تدریس کرده اند. به عنوان مثال استاد برتر شیمی علیرضا کیمیاقلم که جزو اساتید خوب همین سایت هستند در مدارس برتر نظیر علامه حلی، انرژی اتمی، علامه طباطبایی، فرزانگان، کوشش و ... شیمی را درس داده اند.

9- اگر می خواهید مطمئن تر باشید و برای شما مهم است که با معلم و دبیر رسمی شیمی کلاس داشته باشید در همین سایت ایران مدرس این اساتید هم حضور دارند. به عنوان مثال دکتر فرزاد گندمی دبیر رسمی آموزش و پرورش هستند و در همین سایت حضور دارند و شیمی کنکور نظام جدید را تدریس می کنند.

10- بهترین اساتید شیمی معمولا کتاب های تالیفی هم دارند. به عنوان مثال شهرام همایون فر (استاد برتر شیمی) طراح آزمون‌های قلمچی، مدرس پروازی کنکور و مؤلف کتابهای تستی و تشریحی شیمی مولر است. ایشان هم یکی از مجرب ترین اساتید هستند.

حتما بخوانید:
بهترین استاد شیمی کنکور در تهران و لیست 8 معلم برتر شیمی کنکور در تهران



معرفی تعدادی از بهترین اساتید شیمی کنکور نظام جدید

علاوه بر اساتید معرفی شده در بالا، در ادامه تعدادی از مدرسین خوب شیمی کنکور نظام جدید معرفی خواهند شد. برای مشاهده مشخصات کاملتر این اساتید، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.

1- دکتر مریم نایب زاده

2- سمیرا هاشمی

3- حمید ابراهیمی

4- حسین زمانی نسب

5- سعید تیزرو

6- ساناز فیض بخش

7- امین قدسیان

8- ساسان اسماعیل پور

9- استاد بابایی شیمی

10- علی اسحاقی

مطالعه
بهترین اساتید شیمی کنکور ایران - ویژگی ها و لیست 20 استاد برتر شیمی کنکوری هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2796 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image