ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین معلم شیمی کنکور تهران و بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید

بهترین معلم شیمی کنکور تهران و بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید

بهترین معلم شیمی کنکور تهران و بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید

اگر در جستجوی بهترین معلم شیمی کنکور تهران و بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید هستید ..... اگر می خواهید لیست کاملی از بهترین معلم های شیمی که در تهران به صورت حضوری یا آنلاین شیمی کنکور نظام جدید و شیمی کنکوری تدریس می کنند را ببینید و یکی از برترین اساتید را انتخاب نمائید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی و یا معلم خصوصی شیمی کنکور کلیک کنید. مطالعه
بهترین مدرسین شیمی، لیست 10 استاد برتر شیمی هم مفید است.

بهترین معلم شیمی کنکور تهران چه ویژگی هایی دارد؟




همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از بهترین معلم های شیمی کنکور تهران را می توانید مشاهده کنید و در مقاله بهترین دبیران شیمی کنکور و 12 معلم حرفه ای تدریس خصوصی شیمی کنکور هم تعدادی از بهترین اساتید شیمی کنکور معرفی شده اند. بهترین معلم های شیمی کنکور تهران معمولا از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند. بنابراین اولین موردی که چک می کنید باید این باشد که استاد شیمی خودش در چه دانشگاهی درس خوانده است. به عنوان مثال استادی که از دانشگاه تهران schem.ut.ac.ir فارغ التحصیل شده است می تواند بسیار قابل اعتماد باشد. این اساتید معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند و در رشته شیمی و یا رشته های مرتبط با آن فارغ التحصیل شده اند. اساتید خوب شیمی کنکور نظام جدید و قدیم رزومه کاری قوی ای دارند. در همین سایت برای تمامی این اساتید سوابق تدریس و رزومه کاری ارائه شده است. بهتر است با یک معلم مجرب که شاگردهای موفق زیادی داشته است کلاس داشته باشید. اگر استادی به صورت مستند درصد شاگردهای قبلی خودش در شیمی را به شما نشان دهد و یا خود ایشان در شیمی کنکور درصد بالای 70 یا 80 درصد را کسب کرده باشند بسیار می تواند گزینه خوبی برای کلاس های شما باشد. اگر می خواهید در شیمی کنکور 100 درصد بزنید باید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان حداقل بالای 80 یا 90 درصد زده باشند. این معیارها می تواند راهنمایی خوب برای تشخیص بهترین معلم های شیمی کنکور تهران باشد.

مطالعه
بهترین استاد شیمی کنکور در تهران و لیست 8 معلم برتر شیمی کنکور در تهران هم مفید است.

چگونه بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید را انتخاب نمائیم؟




اگر می خواهید بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید را انتخاب کنید و با یکی از برجسته ترین مدرسین شیمی کلاس برگزار نمائید مسلما سایتی بهتر از وب سایت حاضر (ایران مدرس) را پیدا نخواهید کرد. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 21000 استاد و مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی شیمی کنکور و سایر دروس فعالیت دارند. برای تمامی اساتید مشخصات کامل از جمله دانشگاه محل تحصیل، رشته تحصیلی، قیمت تدریس خصوصی شیمی، سوابق تدریس و .... نمایش داده شده است. برای اساتیدی که جدی تر کار تدریس را انجام می دهند می توانید فیلم نمونه تدریس شیمی و نظرات شاگردهای قبلی و حتی جزوه و سوال امتحانی شیمی ثبت شده توسط خود اساتید را ببینید. بنابراین انتخاب بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید برای شما کار سختی نخواهد بود. اطلاعات کاملی در این وب سایت در اختیار شما قرار گرفته است و معیارهایی که باید مد نظر قرار دهید هم در بالا ذکر شد. در نتیجه با خیال راحت و با در دست داشتن اطلاعات کامل می توانید یک معلم خوب و یکی از بهترین اساتید را برای خودتان انتخاب نمائید. نکته بسیار خوب دیگر اینکه شماره تماس مستقیم مدرسین شیمی هم در همین سایت ارائه شده است و می توانید با خود اساتید بدون واسطه حرف بزنید و برای کلاس ها تخفیف هم بگیرید. وقتی قبل از کلاس با استاد حرف می زنید از نحوه حرف زدن و اعتماد به نفسی که استاد دارد هم می توانید تشخیص دهید که ایشان چقدر به کار خودشان مطمئن هستند.

حتما بخوانید:
بهترین اساتید شیمی کنکور ایران - ویژگی ها و لیست 20 استاد برتر شیمی کنکوری

قیمت تدریس خصوصی شیمی کنکور در تهران چقدر است؟

بسیاری از دانش آموزان یا والدین ایشان ممکن است در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های خصوصی شیمی کنکور سوال داشته باشند و یا نگران باشند. خبر خوب اینکه در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین نرخ درخواستی ایشان ارائه شده است. برای کلاس های خصوصی شیمی نرخ کلاس های می تواند از جلسه ای 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و حتی بیشتر متغیر باشد. نکته بسیار مهم اینکه نرخ بالاتر برای کلاس خصوصی شیمی به این معنی نیست که حتما استاد بهتر تدریس می کند. البته خدمات با کیفیت بالا مطمئنا ارزان ارائه نمی شود اما در هر صورت نمی توان گفت همیشه اساتیدی که بهتر تدریس می کنند نرخ بالاتری هم دارند. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بهتر است با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید هر چند نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست نمایند. کنکور بسیار مهم است و بهتر است ریسک نکنید. برگزاری کلاس با یک معلم خوب در نهایت به نفع شما خواهد بود هر چند هزینه کمی بالاتر باشد. اساتید مجرب شیمی کنکور نظام جدید و قدیم در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر و مطمئن تری درس را به پایان می رسانند و اگر برای هر جلسه هم نرخ بالاتری پرداخت کنید در نهایت به نفع شما خواهد بود.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه

لیست 10 استاد و معلم برتر شیمی کنکور در تهران

در این بخش 10 استاد و معلم برتر شیمی کنکور نظام جدید در تهران که در کار خودشان جزو بهترین ها هستند معرفی شده اند. برای مشاهده مشخصات کامل تر برای هر استاد، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.

1- سعید اکبری

2- علیرضا کیمیاقلم

3- شهرام همایون فر

4- امیر اکبری شورگلی

5- علی اسحاقی

6- محمدرضا صفرپور

7- سعید تیزرو

8- مریم نایب زاده

9- شیرین گیلانچی

10- ابوذر علیمرادی

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های شیمی کنکور در ایران مدرس

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image