ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 روش خوب و بسیار مفید برای قبولی در امتحانات با حداقل جلسات تدریس خصوصی

10 روش خوب و بسیار مفید برای قبولی در امتحانات با حداقل جلسات تدریس خصوصی

10 روش خوب و بسیار مفید برای قبولی در امتحانات با حداقل جلسات تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه 10 روش خوب، مفید و کاربردی برای قبولی در امتحانات و افزایش معدل با حداقل تعداد جلسات و کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب در امتحان نمره خوبی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی کلیک کنید. مطالعه قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی هم مفید است.

1- با معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید: برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی بهتر است با یک معلم خوب و مجرب کلاس داشته باشید. هر چند اساتید خوب با قیمت بالاتر تدریس می کنند ولی در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر درس را به پایان می رسانند. با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب احتمال قبولی شما خیلی بیشتر خواهد شد. مطالعه مقاله
نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب در این زمینه مفید است.

2- زودتر کلاس های خصوصی را شروع کنید و خودتان هم درس بخوانید: بسیاری از درس ها مانند ریاضی و فیزیک برای اینکه آموزش دیده شوند به زمان نیاز دارند. اگر شما بهترین معلم ریاضی تهران و حتی کل ایران را در کنار خودتان داشته باشید ولی زمان کافی نداشته باشید تا تمرین و مسئله حل کنید نتیجه نمی گیرید. بنابراین هر چه زودتر کلاس های خصوصی را شروع کنید بهتر است. البته اگر خودتان در طول ترم تا حدودی درس را خوانده باشید در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال می توانید کلاس خصوصی داشته باشید و نتیجه هم خواهید گرفت.

3- در روز بیشتر از دو جلسه تدریس خصوصی برگزار نکنید: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی که در طول ترم درس نمی خوانند و یکی دو هفته مانده به امتحان می خواهند با برگزاری کلاس خصوصی کل درس را به پایان برسانند مجبور خواهند شد در یک روز چند جلسه کلاس داشته باشند. این حالت مناسب نیست و بازدهی زیادی ندارد. بهتر است در روز بیشتر از دو جلسه کلاس برگزار نشده و بین جلسات هم استراحت در نظر بگیرید.

پیشنهاد می شود ببینید:
فیلم آموزشی - معیارهای انتخاب معلم خصوصی برای موفقیت در تحصیل

4- روی روزهای تعطیل بیشتر حساب باز کنید: شاید خودتان هم تجربه برگزاری کلاس های خصوصی در روزهای پنجشنبه و یا جمعه را داشته باشید. در چنین روزهایی که کلاس های مدرسه و دانشگاه برگزار نمی شود زمان بسیار مناسبی است تا با خیال راحت و با ذهنی که کامل استراحت کرده است و آماده یادگیری است به استقبال آموزش دروس بروید و بهترین نتیجه را به این ترتیب خواهید گرفت.

5- برای کلاس خصوصی و مطالعه برنامه داشته باشید: برای موفقیت در هر کاری برنامه ریزی لازم است. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. بهتر است برنامه خودتان را روی کاغذ بیاورید و آن را یادداشت کنید. شما باید درس بخوانید، کلاس خصوصی داشته باشید، در کلاس های مدرسه و دانشگاه حاضر شوید و کارهای مختلفی را انجام دهید. با داشتن برنامه خوب همه ی این موارد را به بهترین شکل مدیریت خواهید کرد.


6- تمرینات را انجام دهید: وقتی مثلا در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک شرکت می کنید استاد و معلم فیزیک شما تمریناتی را به شما می دهد که انجام دهید. اگر این تمرینات را به خوبی انجام دهید در کمترین زمان پیشرفت خواهید کرد. وقتی تمرین حل می کنید معلوم می شود درس را یاد گرفته اید یا نه. بنابراین زیاد تمرین حل کنید و برای جلسه بعد خودتان را آماده کنید. توجه داشته باشید که حل کردن تمرینات بیشتر مساوی است با افزایش بازدهی کلاس های خصوصی و بهتر نتیجه گرفتن شما در امتحان.

مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین تدریس خصوصی چگونه است؟

7- در مکان مناسب و آرام کلاس خصوصی برگزار کنید: برای حصول بهترین و بیشترین بازدهی بسیار خوب است که کلاس های خصوصی همواره در یک مکان ثابت که عوامل مزاحم و مختل کننده تمرکز کمتری دارد برگزار شود. در یکی از اتاق های منزل که آرامتر است کلاس خصوصی برگزار کنید و اگر امکان آن را در منزل ندارید با یک آموزشگاه خوب در نزدیکی خودتان هماهنگ کنید و کلاس اجاره بگیرید.

8- از جزوه کلاسی در کلاس های خصوصی استفاده نمائید: اگر می خواهید حداقل تعداد جلست تدریس خصوصی را داشته باشید و در عین حال خیالتان راحت باشد که تمام مطالب مد نظر استاد اصلی درس را پوشش داده اید بسیار خوب است که از جزوه کلاسی خودتان در کلاس های خصوصی هم استفاده کنید. اگر خودتان جزوه ندارید از یک از همکلاسی های زرنگ و معدل بالا جزوه را کپی بگیرید.

9- حین مطالعه اشکالات را یادداشت کنید تا از معلم خصوصی بپرسید: کلاس های خصوصی برای رفع اشکال بسیار عالی و پربازده است. بسیار خوب است وقتی که درس می خوانید و یا تمرین و مسئله حل می کنید برگه ای در کنار دست خودتان داشته باشید و اشکالات را یادداشت کنید. به هر میزان اشکالات بیشتری با خودتان به کلاس خصوصی ببرید، کلاس پربازده تر و مفیدتر خواهد بود.

حتما بخوانید:
توصیه هایی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی

10- تا شب امتحان کلاس ها را ادامه دهید: با یک روند منظم و خوب کلاس ها را برگزار کنید و تا شب امتحان ادامه دهید. خصوصا شب امتحان اینکه یک جلسه کلاس خصوصی داشته باشید بسیار مفید است. شب امتحان می توانید نمونه سوال امتحانی حل کنید و یا اشکالاتی که حین مطالعه جدی درس مشخص شده است را برطرف نمائید. برگزار کلاس در شب امتحان اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 755 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image