ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهایی برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. برای اینکه کلاس های خصوصی بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری از کار تدریس خصوصی داشته باشید موارد زیر می تواند مفید باشد.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


نحوه افزایش تعداد کلاس های خصوصی


فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان انگلیسی، عربی، دروس دانشگاهی و کنکوری می تواند منجر به کسب درآمد بالایی گردد. اگر می خواهید تعداد کلاس های خصوصی بیشتر و درآمد بالاتری داشته باشید نکاتی که در ادامه گفته شده است را مد نظر داشته باشید.


1- سعی کنید حتی اگر یک شاگرد دارید ایشان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. در اینصورت، علاوه بر اینکه خود ایشان ترم های بعد برای سایر دروس خودش با شما تماس خواهد گرفت شاگردهای دیگری را هم به شما معرفی خواهد نمود.


2- در همین سایت ایران مدرس یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در اینصورت به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و کلاس های بیشتری خواهید داشت.


3- اگر در وب سایت های ذکر شده تبلیغ دارید برای افزایش بازدهی این اگهی ها روی آن ها کار کنید و یا تبلیغ خودتان را از حالت رایگان به ویژه تغییر دهید. آگهی های تدریس ویژه بازدهی بالاتری دارند.


مشاهده کنید: تعرفه تبلیغات تدریس ویژه



4- برای اینکه کلاس های بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی داشته باشید روی متن تبلیغ خودتان به صورت مداوم کار کنید. سوابق کاری، رزومه، نظرات شاگردهای قبلی و ... را ارائه نمائید. هر چه کاملتر بنویسید شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد.


در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده برای جذب شاگرد و داشتن کلاس های بیشتر مقاله ویژگی های بهترین تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید و یا فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق را ببینید.


5- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. در روزنامه تبلیغ کنید. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. تراکت چاپ و توزیع کنید. با سایر مدرسین همکاری داشته باشید. تبلیغات خودتان را گسترش دهید.


6- علاوه بر تدریس حضوری به صورت آنلاین و اینترنتی هم تدریس کنید. خصوصا وقتی در شهرهای کوچک ساکن هستید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت آنلاین می توانید دامنه فعالیت خودتان را به کل ایران و جهان گسترش دهید و کلاس های بیشتری داشته باشید.


مطالعه مقاله 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است.


7- خودتان را به یک نوع و روش برای جذب شاگرد محدود نکنید. با آموزشگاهها و موسسات مختلف تدریس خصوصی در ارتباط باشید. روش های مختلف را امتحان نمائید تا بهترین روش ها را برای زمینه کاری خودتان پیدا کنید. در ضمن، با تسلط بر درس و کسب رضایت شاگردهای فعلی خودتان هم می توانید تعداد کلاس هایی که دارید را افزایش دهید.


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با روش ها و راهکارهایی برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی و کسب درآمد بالاتر از کار و شغل تدریس خصوصی توضیح داده شد. روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نموده و با حضور در اینترنت و شبکه های اجتماعی شانس خودتان را برای برگزاری کلاس خصوصی اینترنتی و آنلاین افزایش دهید. تبلیغات اینترنتی و نحوه نوشتن متن تبلیغ را جدی بگیرید. هر شاگرد را به بهترین نتیجه برسانید تا شاگردهای شما شاگردهای جدیدی را به شما معرفی نمایند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 564 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image