ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چند راهکار برای کسب نمره بهتر در شیمی با کلاس تدریس خصوصی

چند راهکار برای کسب نمره بهتر در شیمی با کلاس تدریس خصوصی

چند راهکار برای کسب نمره بهتر در شیمی با کلاس تدریس خصوصی

چند راهکار برای کسب نمره بهتر در شیمی با کلاس تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در کلاس های خصوصی شیمی شرکت کنید و نمره خوبی بگیرید این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی شیمی در همین سایت ایران مدرس بر روی لینک تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید.


نمره بهتر شیمی با کلاس خصوصی


اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی در درس شیمی نمره عالی بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- به تناسب نیازی که دارید و به تناسب تعداد اشکالاتی که دارید کلاس های خصوصی را زود شروع کنید تا زمان کافی برای نتیجه گرفتن داشته باشید. اگر در حد رفع اشکال کلاس لازم دارید همان ایام امتحانات هم می تواند خوب باشد اما اگر اشکالات پایه ای دارید زودتر شروع نمائید.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


 


2- در کلاس های خصوصی شیمی با دقت به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. به هر میزان تمرکز بالاتری داشته باشید و به مطالب بیشتر دقت نمائید در نهایت بهتر نتیجه می گیرید. استراحت شب قبل از کلاس بسیار مهم است و برنامه ریزی داشته باشید و شب ها دیر نخوابید.


مشاهده فیلم بهترین معلم های تدریس خصوصی شیمی هم پیشنهاد می شود.



3- با یک معلم و استاد خصوصی خوب کلاس های شیمی را هماهنگ کنید. با کلیک بر روی لینک معرفی شده در بالا لیست مدرسین خوب شیمی را خواهید دید. رزومه و سوابق کاری اساتید را بررسی نمائید و یک معلم خوب را انتخاب کنید. اگر از نحوه تدریس معلمی که الان دارید راضی نیستید با یک مدرس دیگر کلاس را هماهنگ نمائید.


4- درس خواندن خودتان برای اینکه کلاس های خصوصی شیمی نتیجه خوبی بدهد بسیار لازم است. در فاصله زمانی بین کلاس های شیمی خودتان هم درس بخوانید و مرور کنید. 100 جلسه کلاس شیمی بدون درس خواندن خودتان فایده ندارد.


5- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید. درست است که نمره شیمی در امتحان توسط معلم خصوصی شیمی شما تعیین نمی شود ولی اگر تمرینات را جدی بگیرید و انجام دهید در نهایت در امتحان اصلی خودتان هم نمره خوبی خواهید گرفت.


مطالعه مقاله معلم شیمی برای تدریس خصوصی هم مفید است.


6- از کلاس های خصوصی انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. اگر خواندن تمام مطالب را برای ایام امتحانات باقی بگذارید و یا خودتان درس نخوانید بهترین معلم شیمی ایران هم نمی تواند به شما کمک کند. باید زودتر شروع کنید و درس بخوانید و کلاس ها را جدی بگیرید. اگر خودتان برای پیشرفت مصمم باشید مطمئنا کلاس های خصوصی بسیار زیاد برای شما مفید خواهد بود.


7- در ایام امتحانات و تا شب امتحان هم کلاس های خصوصی را ادامه دهید. در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی کلاس های خصوصی شیمی بسیار مفید است. البته به ظرطی که در طول ترم هم درس خوانده باشید و تمام مطالب را برای این ایام باقی نگذاشته باشید.


مطالعه کنید: نحوه مطالعه شیمی برای کنکور


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1073 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image