ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 چقدر است؟

بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 چقدر است؟

بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 چقدر است؟

در این بخش در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 و نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با بهترین قیمت در سال 1403 توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. برای اطلاع از قیمت کلاس خصوصی در سال 1403 این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس، مطالعه نمائید: قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳


بهترین قیمت تدریس خصوصی سال 1403


قیمت کلاس های تدریس خصوصی در سال 1403 مانند هر زمان دیگری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مثلا اینکه شما بخواهید با یک معلم با تجربه کلاس داشته باشید و یا معلم شما دبیر رسمی یا استاد دانشگاه باشد خوب مسلما هزینه بیشتری را هم برای کلاس های خصوصی باید پرداخت نمائید. یا اگر مثلا بخواهید یکی از اساتید کلاس های تدریس خصوصی را به صورت تضمینی و نه معمولی برای شما برگزار نماید در این حالت هم نرخ کلاس ها معمولا بالاتر است. قیمت کلاس های ریاضی برای مقطع متوسطه و ابتدایی به عنوان مثال از قیمت کلاس های ریاضی کنکور کمتر است.


عوامل موثر بر نرخ کلاس خصوصی


بنابراین وقتی در سال 1403 قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید باید این عوامل را هم در نظر بگیرید. مسلما یک استاد تدریس خصوصی با رزومه قوی برای کلاس های خودش نرخ بیشتری را در نظر می گیرد به نسبت استادی که تازه کار است و یا رزومه خوبی ندارد. به عبارت دیگر شما باید قیمت و هزینه کلاس های خصوصی را در کنار سوابق تدریس، رزومه کاری، مدرک تحصیلی، دانشگاه و رشته تحصیلی و .... استاد ببینید و بعد قضاوت کنید که آیا قیمت مناسب است یا نه.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس و مشاهده قیمت ثبت شده توسط هر استاد برای کلاس های خصوصی خودش بر روی لینک مشاهده مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


هزینه معلم خصوصی 1403


در همین سایت ایران مدرس، اساتید ثبت نامی رزومه کاملی را برای خودشان ثبت نموده اند و در کنار آن قیمتی که برای کلاس ها در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست اساتید و قیمت کلاس ها را در سال 1403 و یا هر زمان دیگری مشاهده نمائید. بعضی از اساتید قیمت کلاس ها را دقیق مشخص کرده اند (مثلا 500 هزار تومان برای 1 جلسه 90 دقیقه ای) و بعضی دیگر به صورت بازه ای قیمت را مشخص نموده اند (مثلا 400 تا 700 هزار تومان).


کلاس خصوصی با نرخ توافقی


در حالت دوم نرخ کلاس به درس و مسیر هم بستگی پیدا می کند. بعضی از اساتید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودشان و در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و اگر با یکی از این اساتید قصد دارید کلاس داشته باشید باید برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها با ایشان تماس بگیرید.تعدادی از اساتید هر جلسه هزینه کلاس ها را دریافت می کنند و برخی دیگر به صورت تضمینی کار می کنند و مثلا نصف هزینه را ابتدای کار دریافت می کنند و بقیه هزینه را بعد از قبولی و نتیجه گرفتن شما. اساتید تمامی این موارد را در متن تبلیغ خودشان ذکر نموده اند.


حتما بخوانید: بهترین مقالات مرتبط با هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


جلسه اول رایگان


بعضی از اساتید در متن تبلیغ خودشان ذکر نموده اند که جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند و این برای اطمینان دادن به شما است و می خواهند بگویند که به کار خودشان مطمئن هستند. برای مشاهده لیست مدرسینی که در سال 1403 کلاس ها را با قیمت ارزان و مناسب برگزار می کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید.


جمع بندی و نتیجه گیری


خوب است که بتوانید کلاس ها را با قیمت ارزان داشته باشید ولی در اولویت اول خوب بودن استاد باید برای شما ملاک باشد تا در نهایت نتیجه مناسب را بگیرید. در سال 1403 و یا هر زمان دیگری در همین سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از اساتید تدریس خصوصی را ببینید و قیمت به روز و جدید ثبت شده توسط خود اساتید برای کلاس های تدریس خصوصی را هم مشاهده نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 نزدیک به 30000 مدرس ثبت نامی دارد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 616 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image