ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر برای خودتان یا فرزندتان قصد دارید از کلاس های خصوصی ریاضی پایه چهارم ابتدایی استفاده کنید ادامه این مطلب را بخوانید. با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی چهارم دانش آموز بر درس مسلط تر شده و پایه قوی تری در ریاضی خواهد داشت.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی و برای مشاهده لیست معلم های ریاضی چهارم دبستان بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان کلیک کنید. مطالعه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان هم مفید است.

توضیحات کلی در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان: ریاضی چهارم ابتدایی شامل مباحث فصل اول: اعداد و الگوها، فصل دوم: کسر، فصل سوم: ضرب و تقسیم، فصل چهارم: اندازه گیری، فصل پنجم: عدد مخلوط و عدد اعشاری و فصل ششم: شکل های هندسی است. دانش اموز با شرکت در کلاس های خصوصی می تواند در کنار کلاس های مدرسه پایه ریاضی خودش را قوی نماید و اشکالات و ضعف هایی که وجود دارد را برطرف نماید. مباحث مهمی در ریاضی چهارم دبستان مطرح می شود که یک معلم خصوصی خوب می تواند در جا افتادن و یادگیری بهتر آنها نقش مهمی داشته باشد. البته والدین هم باید نظارت کامل داشته باشند و برنامه کلاس ها و تعداد جلسات را به گونه ای انتخاب نمایند که هم یادگیری موثر اتفاق بیفتد و هم دانش آموز با تعداد زیاد کلاس مواجه نشده و در نتیجه از درس زده نشود. در همین سایت ایران مدرس اساتید مجرب خانم و آقا حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی 4 دبستان و ریاضی سایر پایه ها فعالیت می کنند. شماره تماس مستقیم این اساتید هم در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. قبل از شروع کلاس والدین می توانند با معلم های خوب ریاضی حاضر در همین سایت تماس گرفته و در زمینه نحوه برگزاری کلاس ها با بازدهی بالا از ایشان مشورت بگیرند.

مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی هم مفید است.

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل اول: اعداد و الگوها

در ریاضی چهارم دبستان فصل اول مبحث اعداد و الگوها مطرح می شود. دانش آموز در این فصل با اعداد و نحوه نوشتن عددها به حروف آشنا می شود. همچنین سوالاتی مانند (اینکه الگوی عددی نشان داده شده را ادامه دهید) مطرح می گردد. اعداد در ریاضی بسیار مهم هستند و بنابراین این فصل، فصل بسیار مهمی است و معلم خصوصی باید تمام اشکالات را برطرف نماید.

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل دوم: کسر

در فصل دوم ریاضی پایه چهارم مبحث کسر، اعداد مخلوط و ... مطرح می گردد. دانش آموز باید با مفهوم کسر به خوبی آشنا شود و در کلاس های خصوصی با رسم شکل و نمودار می توان این مفهوم را به خوبی جا انداخت. محاسبات مربوط به کسرها، تساوی کسر و ... در فصل دوم ریاضی چهارم آموزش داده می شود.






تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل سوم: ضرب و تقسیم

ضرب و تقسیم جزو مباحث اصلی درس ریاضی است و دانش آموز باید هیچ گونه اشکالی در این مباحث نداشته باشد. در فصل سوم نحوه تقسیم کردن دو عدد بر هم، ضرب کردن دو عدد در هم، بخش پذیری و .... مطرح می شود. یک مدرس ریاضی خوب در کلاس های خصوصی با حل تمرین و مثال بحث ضرب و تقسیم را برای دانش آموز توضیح می دهد.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در ایران مدرس

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل چهارم: اندازه گیری

در این فصل از ریاضی چهارم دانش آموز با گونیا، نقاله، اندازه گیری زاویه و طول، نیمساز زاویه، زاویه تند و باز و .... آشنا می شود. این فصل از ریاضی چهارم به نسبت فصل های قبلی عملی تر است و به جای اینکه محاسبات زیادی داشته باشد دانش آموز بیشتر به صورت عملی با اندازه گیری سر و کار دارد. در کلاس های خصوصی ریاضی چهارم خود معلم با در اختیار داشتن خط کش و نقاله و گونیا و .... از طریق مثال مباحث را آموزش می دهد. نمونه های از سوالات امتحانی ریاضی چهارم فصل 4 در تصویر زیر قابل مشاهده است.




تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل پنجم: عدد مخلوط و عدد اعشاری

در ریاضیات پایه های بالاتر معمولا اعداد به صورت اعشاری و مخلوط نوشته می شوند. در فصل پنجم از ریاضی 4 دانش آموز با اعداد اعشاری و مخلوط و ارتباط آنها با اعداد کسری آشنا می شود. اگر دانش آموز چهارم مبحث تقسیم را خوب یاد گرفته باشد، با تقسیم دو عدد بر هم در یک عبارت کسری، می تواند آن را به عدد اعشاری و یا مخلوط تبدیل نماید.

تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبستان فصل ششم: شکل های هندسی

در این فصل دانش آموز با انواع شکل های هندسی از جمله مثلث، مستطیل، لوزی، ذوزنقه و ... آشنا می شود. مفهوم خطوط عمود بر هم و خطوط موازی و ... هم آموزش داده می شود. مانند فصل چهارم، این فصل هم به جای محاسبات بیشتر جنبه عملی دارد و دانش آموز با حل تمرین و مثال می تواند آن را به خوبی یاد بگیرد. در کلاس های تدریس خصوصی معلم می تواند از دانش آموز سوالات متعددی را بپرسد تا مطمئن شود با انواع شکل های هندسی به خوبی آشنا شده است. نمونه های از سوالات امتحانی ریاضی چهارم فصل 6 در تصویر زیر قابل مشاهده است.




برای دانلود رایگان کتاب ریاضی چهارم بر روی این لینک کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 7182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image