ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ در کلاس فکر تو فکر چه می گذرد؟

در کلاس فکر تو فکر چه می گذرد؟

در کلاس فکر تو فکر چه می گذرد؟

در کلاس فکر تو فکر چه می‌گذرد؟
کلاس کاملا گفت و گو محور است. هر مسئله ای ک عنوان می‌شود اول از همه به آن فکر می‌کنیم که چطور برایش پاسخ تعریف کنیم.️
پس همین فرآیند می شود مهارت حل مسئله‌. در پاسخ هایی که می‌دهیم پرسش هایی داریم و سعی می‌کنیم پاسخ ها را باز به چالش بکشیم تا بتوانیم از زوایای مختلفی دوباره به آن مسئله نگاه کنیم. در نهایت با انجام این فعالیت ها وسعت دید پیدا می‌کنیم.دیگر یک جانبه نگر نخواهیم بود.
در گفت و گویی که اتفاق می‌ افتد سعی می‌کنیم خودمان را جای طرف دیگر بگذاریم. وقتی موضوعی را نقد می‌کنیم از زوایای مختلف به آن نگاه می‌کنیم.
در دوره فکر تو فکر یکی از پرسش هایی که شاید مطرح شود این است که اگر تو جای دیگری بودی چه میکردی؟ خود این پرسش میتواند همدلی را ایجاد کند‌. وقتی افراد مختلفی باهم گفت و گو می‌کنند و در جایی از بحث ها مخالفت و موافقت پیش می‌آید به مرور زمان از ری اکشن های ادم ها متوجه می شوند چطور گفتارشان را تنظیم کنند تا موجب رنجش دیگری نشوند.
مثلا می‌گویند من با شما موافق نیستم به همراه دلیل، همین مسئله بسیار در گفت و گوهای جامعه کم رنگ شده! و ما در کلاس فکر تو فکر برایش تمرین های زیادی تعریف کرده ایم.
این تمرینی هست برای زمان هایی که وقتی ادم ها در برابر هم قرار میگرند بتوانند از چند زاویه به آن موضوع نگاه کنند و این باعث ایجاد حس همدلانه می‌شود.از چند زاویه به موضوع نگاه کردن، باعث می‌شود موضوعی اگر نقاط تاریک زیادی داشته باشد یک سری زوایای روشنی هم برابش پیدا شود.در کلاس فکر تو فکر دائما با شنیدن نظرات مخالف همراه است‌. دیدن جنبه های مختلف در یک موضوع خیلی در عزت نفس و خوش بینی موثر است. به ویژه به صورت غیر مستقیم در فکر بچه ها این تاثیر را می‌گذارد و در دراز مدت نتیجه را شاهد هستیم و بابت آن خرسندیم.

آمار بازدید: 64 بار