ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ نحوه یادگیری برنامه نویسی؟

نحوه یادگیری برنامه نویسی؟

نحوه یادگیری برنامه نویسی؟

با دیجیتالی شدن کارها و هوشمند شدن با فناوری های هوش مصنوعی، یادگیری کدنویسی به یک نیاز تبدیل شده است. تفاوت‌های ظریفی بین کدنویسی و برنامه‌نویسی وجود دارد، اما در هر صورت، داشتن آن یک مهارت مهم است.
در اینجا، نحوه یادگیری زبان برنامه نویسی انتخابی و روش صحیح شروع سفر و مسیر برنامه نویسی را مورد بحث قرار می دهیم.
چگونه کدنویسی را یاد بگیریم:
قبل از شروع، باید توجه داشته باشید که یادگیری برنامه نویسی به صبر و انگیزه و علاقه نیاز دارد - و مهمتر از همه، با وجود چالش های موجود، هرگز تسلیم نشوید. با وجود این موضوع، بیایید شروع به یادگیری اصول برنامه نویسی کنیم.
اصول برنامه نویسی را بیاموزید
اولین قدم این است که یک زبان برنامه نویسی را برای یادگیری انتخاب کنید. پایتون انتخاب خوبی برای مبتدیان است زیرا مانند انگلیسی است و یادگیری آن آسان است. برای شروع می توانید برخی از بهترین آموزش های پایتون را بررسی کنید.
اما می‌توانید زبان‌های مورد علاقه خود یا بر اساس پروژه‌ای را که می‌خواهید توسعه دهید نیز انتخاب کنید. بنابراین اگر قصد دارید یک اپلیکیشن موبایل توسعه دهید، ممکن است بخواهید به ترتیب با جاوا یا کاتلین برای اندروید و سوئیفت برای iOS شروع کنید. اگر می خواهید یک وب سایت بسازید، جاوا اسکریپت را انتخاب کنید.
برای علم داده، AI و ML، Python و R زبان‌هایی هستند که باید مطالعه کنید. در اصل دو راه برای یادگیری زبان های برنامه نویسی وجود دارد. اما در هر دو مورد، شما باید زمان زیادی را صرف کدنویسی کنید.
1. از طریق وب سایت های تعاملی:
وب سایت هایی مانند Codecademy و Freecodecamp گزینه های خوبی برای جلسات کدنویسی تعاملی هستند.این وب سایت ها ویرایشگرها و کامپایلرهای متن آنلاین را برای شروع فوری برنامه نویسی ارائه می دهند.
2. از طریق آموزش های ویدئویی
اگر دستورالعمل های دقیق با راهنمایی گام به گام را دوست دارید، توصیه می کنیم در هر آموزش برنامه نویسی آنلاین ثبت نام کنید. برخی از آموزش‌ها و دوره‌ها نیز گواهینامه‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند هنگام درخواست شغل به شما کمک کنند. ما Pluralsight و Lynda را برای آموزش های مبتدی توصیه می کنیم. البته، ممکن است بخواهید آموزش های دارای رتبه برتر در Hackr.io را نیز بررسی کنید.
3. از طریق معلم خصوصی:
اگر به یک نقشه دقیق و تجربه کامل نیاز دارید حتما یک استاد خوب انتخاب کنید تا برای یادگیری به شما کمک کند. در این حالت دیگر چالش های چگونه گی کسب درآمد و شروع پروژه گیری را بعد از یادگیری ندارید.
تجربه استاد در هر زمینه ای میتواند به شما کمک کند.

بر یادگیری مبانی برنامه نویسی تمرکز کنید
اصول اولیه را به طور کامل یاد بگیرید و با ایجاد مشکلات خود و حل آنها، دست خود را با کد کثیف کنید. موضوعات زیر صرف نظر از زبان مهم هستند:
انواع داده ها
متغیرها
کارکرد
آرایه یا لیست ها
حلقه های شرطی
کلاس ها و اشیاء
رسیدگی به استثنا
اولین پروژه خود را بسازید
ساختن یک پروژه شخصی بهترین راه برای درک آنچه آموخته اید است. این به شما یک تجربه یادگیری عملی می دهد و دستان شما را در فرآیند اشکال زدایی قرار می دهد. پروژه های خود را به نمایه یا حساب GitHub خود اضافه کنید، زیرا زمانی که به دنبال کار در حال توسعه هستید، به شما کمک می کند.

نتیجه
امیدواریم اکنون دانش لازم برای شروع یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی اولین پروژه خود را پیدا کرده باشید. ما در ArkaSoftware بهترین اساتید را برای تقریباً تمام زبان‌های برنامه‌نویسی که ممکن است بخواهید یاد بگیرید قرار داده ایم.
آیا نکات دیگری دارید که بخواهید با ما در تیم برنامه نویسی ArkaSoftware به اشتراک بگذارید؟
در زیر به ما اطلاع دهید.

===> توسعه گر باشید.

آمار بازدید: 128 بار
ثبت شده توسط سعید رجبی | مدیر و موسس تیم ArkaSoftWare آموزش خصوصی و حرفه ای برنامه نویسی تجاری با ۱۰ سال سابقه تدریس