ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش و تدریس خصوصی زبان، اصطلاح انگلیسی غصه چیزی که نمیتونی تغییرش بدی رو نخور

فیلم آموزش و تدریس خصوصی زبان، اصطلاح انگلیسی غصه چیزی که نمیتونی تغییرش بدی رو نخور

در این بخش فیلم آموزش و تدریس خصوصی زبان، اصطلاح انگلیسی غصه چیزی که نمیتونی تغییرش بدی رو نخور ارائه شده است. در این ویدیو اصطلاح انگلیسی don't cry over spilt milk آموزش داده می‌شود. معادل انگلیسی آن -غصه چیزی که نمیتونی تغییرش بدی رو نخور- می‌باشد. استفاده از اصطلاحات عامیانه انگلیسی به انتقال بهتر مفاهیم در هنگام صحبت یا نوشتن کمک چشمگیری می‌کند. زبان آموزان نباید از یادگیری این عبارات و اصطلاحات ارزشمند غافل شوند. بهترین روش یادگیری آنها جمله سازی و استفاده در صحبت و نوشتار است. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی، اسپیکینگ، اصطلاح زبان انگلیسی و IDIOMS لرلئه شده است. با شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می توانید در کمترین زمان مکالمه زبان انگلیسی و اسپیکینگ همچنین IDIOMS را یاد بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: الهه بوجاری کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس آنلاین زبان انگلیسی به کودکان،نوجوانان و بزرگسالان توسط مدرس حرفه ای و مجرب با 12 سال سابقه تدریس. برای آشنایی با شیوه تدریس از صفحه اینستاگرام من بازدید کنید.
آمار بازدید: 57 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image