ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش و تدریس خصوصی solidworks، بررسی انواع سطح گسترده در محیط ورقکاری سالیدورک

فیلم آموزش و تدریس خصوصی solidworks، بررسی انواع سطح گسترده در محیط ورقکاری سالیدورک

در این بخش فیلم آموزش و تدریس خصوصی solidworks، بررسی انواع سطح گسترده در محیط ورقکاری سالیدورک ارائه شده است. در این ویدئو به بررسی دو نوع سطح گسترده در نرم افزار سالیدورک می پردازیم. همانطور که می دانیم قطعات ورقی به دو صورت شکل میگیرند هم به وسیله قالبهای خمش و هم بوسیله قالبهای فرم. استفاده از نرم افزار کافی نیست بلکه باید دانش مربوطه در این زمینه را دارا بود تا بتوان حداکثر کاربری را از نرم افزار گرفت. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی نرم افزار سالیدورکس توسط مدرسین مجرب ارائه شده است. استفاده از کلاس های خصوصی برای یادگیری نرم افزار سالیدورکس بسیار مفید است. برای آموزش آنلاین یا حضوری solidworks با مدرسین مجرب و برجسته حاضر در همین سایت ایران مدرس تماس بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: شایان جمشیدی (15 سال سابقه تدریس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی سالیدورکز Solidworks، کتیا Catia، اینونتور Inventor، کرئو (پرو اینجینیر) PTC Creo، آرتکم Artcam، اتوکد Autocad،نقشه کشی صنعتی و نقشه خوانی فنی با 15 سال سابقه (به صورت حضوری و آنلاین)
آمار بازدید: 47 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image