ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم عالی تدریس حقوق و قوانین مدنی، جلسه 80 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی

فیلم عالی تدریس حقوق و قوانین مدنی، جلسه 80 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی

در این بخش فیلم عالی تدریس حقوق و قوانین مدنی، جلسه 80 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی ارائه شده است. در جلسه 80 تدریس حقوق مدنی از ماده 635 الی 647 قانون مدنی می باشد به تفسیر مواد مذکور پرداخته شده است.... تمامی جلسات تدریس دکتر بهنام اسدی رایگان است و هدیه ای به جامعه حقوقی کشور می باشند. تدریس دکتر بهنام اسدی، شرح آزمونی مواد قانون مدنی 1402، تدریس دکتر بهنام اسدی مدنی، مهم‌ترین مسائلی که در قانون مدنی هر کشور به آن‌ها پرداخته می‌شود، عبارتند از: احوال شخصیه اعم از اهلیت و وضعیت، قراردادها و عقود (مختصات و شرایط صحت)، مسئولیت مدنی، حقوق تعهدات و حقوق خانواده اعم از ازدواج، طلاق. حقوق مدنی به عنوان یکی از زیر مجموعه های حقوق خصوصی، شاخه ای از حقوق است که به مطالعه روابط میان اشخاص جامعه اعم از حقیقی و حقوقی می پردازد؛ رفته رفته با اهمّیّت پیدا کردن دوباره حقوق عمومی به ویژه پس از انقلاب کبیر فرانسه (۱۷۸۹) این اصطلاح در معنای حقوق خصوصی (روابط افراد با یکدیگر) به کار رفت و در تقابل با حقوق عمومی (روابط افراد با دولت) به کار رفت.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر بهنام اسدی (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، (تدریس دوره های آموزشی و سخنرانی دوره های آموزشی حقوقی ادارت و نهادهای خصوصی و دولتی)
آمار بازدید: 83 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image