ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس و جمع بندی مباحث حقوق مدنی شش (عقود معین جلد اول) با تدریس دکتر بهنام اسدی

فیلم تدریس و جمع بندی مباحث حقوق مدنی شش (عقود معین جلد اول) با تدریس دکتر بهنام اسدی

در این بخش فیلم تدریس و جمع بندی مباحث حقوق مدنی شش (عقود معین جلد اول) با تدریس دکتر بهنام اسدی ارائه شده است. در این جلسه مباحث مهم و کلیدی مدنی شش در راستای مباحث عقود معین (جلد اول) را مرور و تکرار خواهیم کرد تا با تکرار مطالب ذهن شما اماده دریافت و هضم مطالب و مبحث جدید باشد. تدریس ماده به ماده قانون مدنی، تدریس های صوتی حقوق دکتر اسدی، حقوق مدنی 6 تدریس ماده به ماده، حقوق مدنی یا به عبارتی حقوق شهری , مجموعه قوانین و مقرراتی است که حاکم بر اشخاص است. به زبان ساده هر فردی که در یک جامعه زندگی میکند باید از یک سری قوانین تبعیت کند تا با دیگران به اختلاف بر نخورد این حقوق مدنی است که حد و مرزها را مشخص میکند تا ما بدانیم که تا کجا اگر پیش برویم حق دیگران را ضایع نکرده ایم.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر بهنام اسدی (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، (تدریس دوره های آموزشی و سخنرانی دوره های آموزشی حقوقی ادارت و نهادهای خصوصی و دولتی)
آمار بازدید: 66 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image