ارتباط مستقیم با 30707 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم شرح آزمونی مواد قانون مدنی 1402 - جلسه 64 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی

فیلم شرح آزمونی مواد قانون مدنی 1402 - جلسه 64 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی

در این بخش فیلم شرح آزمونی مواد قانون مدنی 1402 - جلسه 64 شرح ماده به ماده و محشای قانون مدنی دکتر بهنام اسدی ارائه شده است. در جلسه 64 تدریس حقوق مدنی که از ماده 466 تا 474 قانون مدنی می باشد به تفسیر مواد مذکور پرداخته شده است.... تمامی جلسات تدریس دکتر بهنام اسدی رایگان است و هدیه ای به جامعه حقوقی کشور می باشند. عبارت های کلیدی: تدریس ماده به ماده قانون مدنی، تدریس های صوتی حقوق دکتر اسدی، شرح آزمونی مواد قانون مدنی1402، قانون مدنی را می‌توان عمومی ترین قانون موجود در کشور دانست. به این معنی که بسیاری از قواعد و چهارچوب های مربوط به روابط، منافع و اقدامات اشخاص و مجموعه‌ها در آن آورده شده است. برای درک دقیق مفهوم حقوق مدنی نیز، باید با مفاهیم ابتدایی دیگری از این جمله یعنی حقوق عمومی و حقوق خصوصی آشنا شویم. قانون مدنی ، قانون مادر محسوب می شود و تقریبا عمده مباحث ماهوی حقوقی را در بر میگیرد. بسیاری از حقوق و قواعد مربوط به زندگی انسان در قانون مدنی مطرح ‌شده‌اند. در حقیقت این قانون در مورد تولد، ازدواج، طلاق، حجر و فوت انسان قواعدی را تعیین می‌کند. قانون مدنی ایران متشکل از یک مقدمه و سه جلد است: مقدمه در انتشار و آثار و اجرای قوانین به طور عموم و امضا و نحوه لازم الاجرا شدن و انتشار آن صحبت می کند، جلد اول- در اموال (مصوب ۱۳۰۷)؛ جلد دوم در اشخاص (مصوب ۱۳۱۳ و ۱۳۱۴) و جلد سوم ادله اثبات دعوا. قانون مدنی کشورهای مختلف معمولاً قدمت زیادی دارد و به عنوان پیکره اصلی حقوق خصوصی کشور کمتر دستخوش تغییرات عمده می‌شوند. وظیفه اصلی این قانون تنظیم روابط قراردادی و خارج از قرارداد اشخاص جامعه است، اما در عمل سایر شاخه‌های حقوق را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر بهنام اسدی (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، (تدریس دوره های آموزشی و سخنرانی دوره های آموزشی حقوقی ادارت و نهادهای خصوصی و دولتی)
آمار بازدید: 84 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image