ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی پایه 12 - تحلیل ویدیویی امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی شهریور1402

ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی پایه 12 - تحلیل ویدیویی امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی شهریور1402

در این بخش ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی پایه 12 - تحلیل ویدیویی امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی شهریور 1402 ارائه شده است. درصد امتحان نهایی و کنکور در سال های اخیر برابر شده است و از اهمیت خاصی برخوراد است. امتحانات نهایی در سال های اخیر در یک قالب تقریبا مشخص طرح شده اند و یادگیری سوالات سال های اخیر میتواند به کسب نمره ی خوب در امتحان بعد کمک کند. در این ویدیو ما ابتدا درسنامه و فرمول ها رابیان کردیم و سپس به حل سوالات پرداختیم. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم توسط مدرسین مجرب ارائه شده است. اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین ریاضی حاضر در همین سات ایران مدرس کمک بگرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: مهندس مصطفی جمشیدی (استاد برتر سایت های معتبر با 12 سال سابقه تدریس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی و با قیمت مناسب ریاضی: ابتدایی، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم و فیزیک:دهم، یازدهم و دوازدهم ویژه (کنکور، تقویتی، پیش خوانی، امتحانات) ریاضیات دانشگاه (ریاضی، معادلات، ریاضی مهندسی و...)
آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image