ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با موضوع تفاوت آیلتس 6 و آیلتس 7 توسط معلم خصوصی IELTS مجرب

نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با موضوع تفاوت آیلتس 6 و آیلتس 7 توسط معلم خصوصی IELTS مجرب

در این بخش نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با موضوع تفاوت آیلتس 6 و آیلتس 7 توسط معلم خصوصی IELTS مجرب ارائه شده است. نمره آیلتس عموما برای بسیاری از زبان آموزان مورد توجه بوده و بخصوص تفاوت دو آیلتس 6 و آیلتس 7 از جمله سوالات متداولی میباشد که متقاضیان آیلتس با آن روبرو هستند. در این ویدئو دکتر گودرزی به تشریح تفاوت این دو سطح آیلتس پرداخته و تمایز بین آنها را روشن کرده است. در مجموع آیلتس هفت در سطح پیشرفته واقع شده و توصیه می شود افرادی که به قصد تحصیل و یا شغلی قصد مهاجرت دارند حتما بر گرفتن نمره اسپیکینگ هفت تمرکز کنند. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس توسط دکتر گودرزی و سایر مدرسین مجرب زبان ارائه شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره 7 و بالاتر استفاده از کلاس های خصوصی می تواند بسیار مفید باشد.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 4.6 از 32 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 445 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image