ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش و تدریس خصوصی دبستان و ابتدایی، تدریس دروس با روش های متنوع و علمی

فیلم آموزش و تدریس خصوصی دبستان و ابتدایی، تدریس دروس با روش های متنوع و علمی

در این بخش فیلم آموزش و تدریس خصوصی دبستان و ابتدایی، تدریس دروس با روش های متنوع و علمی ارائه شده است. سبک های یادگیری دانش آموزان: بچه ها معمولا در آموختن ۳ گروه هستند: ۱-دیداری: بعضی ها وقتی یه مطلب رو نقاشی بکنند یا تصویری از اون مطلب را ببینند آن مطلب رو زود یاد می گیرند. ۲-شنیداری : بعضی از دانش آموزان با گوش دادن به توضیحات راحت تر مطلب رو یاد می گیرند و شاید استفاده از روشهای اضافی برای آنها خسته کننده باشد. ۳-دست ورزی (لمسی): در این روش دانش آموزان از طریق دست ورزی و حس لامسه بهتر یاد می گیرند و این دانش آموزان به کارهای عملی و کاردستی و یا استفاده از ماکت علاقه نشان می دهند. و اینجا آموزگار با تجربه و متخصص از ترکیب روش های آموزشی سعی میکند بهترین نتایج رو به دست می آورد. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبستان ارائه شده است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: مهتاب تقی خانلو (دارای مدرک بین المللی مونته سوری از دانشگاه Segi مالزی) (مشاهده پروفایل مدرس) مهتاب تقی خانلو-مدرس خصوصی دروس پایه اول ابتدایی،ریاضی اول ابتدایی،فارسی اول ابتدایی،علوم اول ابتدایی( کاملا تضمینی)
آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image