ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس آنلاین مولاریته و درصد جرمی شیمی آیمت تولک اف شیمی دهم

فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس آنلاین مولاریته و درصد جرمی شیمی آیمت تولک اف شیمی دهم

در این بخش فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس آنلاین مولاریته و درصد جرمی شیمی آیمت تولک اف شیمی دهم ارائه شده است. مولاریته (Molarity)، غلظت مولی یا غلظت مولار (Molar concentration) نوعی از غلظت می باشد که در علم شیمی برای سنجش غلظت محلول ها کاربرد دارد. مولاریته که با نماد M یا CM نشان داده می شود، در حقیقت معیار غلظت محلول می باشد. این کمیت با تعداد مول ‌های حل شونده در یک لیتر محلول تعریف شده است. در این مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک، توضیحات بیشتری در رابطه با مولاریته، نحوه‌ محاسبه‌ و اهمیت آن در واکنش‌ های شیمیایی ارائه شده است. لطفا همراهی بفرمایید. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی در تمامی مقاطع ارائه شده است. برای یادگیری بهتر شیمی و موفقیت در تمامی آزمون ها از مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر غلامی (تدریس خصوصی و حل سوال. کنکور داخل و خارج کشور IMAT BMAT MCAT TOLC) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی و حل سوال دروس شیمی فیزیک ریاضی کنکور ودانشگاه(داخل و خارج کشور IMAT BMAT MCAT PCAT TOLC .A level)
آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image