ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس و نمونه ویدئوی آموزش گرامر زبان انگلیسی و آیلتس با مثال تفاوت if only , only if

فیلم تدریس و نمونه ویدئوی آموزش گرامر زبان انگلیسی و آیلتس با مثال تفاوت if only , only if

در این بخش فیلم تدریس و نمونه ویدئوی آموزش گرامر زبان انگلیسی و آیلتس با مثال تفاوت if only , only if ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در رابطه با محتوای فیلم در ادامه قابل مطالعه کردن است. از جمله مشکلات زبان آموزان کاربرد اشتباه اصطلاحاتی ست که املای مشابهی در زبان انگلیسی دارند اما در معنا و کاربرد متفاوتند و اشتباه بکار بردنشان باعث کسر نمره در آیلتس می شود . در این ویدیو تفاوت دو عبارت مشابه اما متفاوت، if only به معنای "ای کاش" و only if به معنای " تنها در صورتیکه" ذکر شده است که باید در جای مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرد. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس از مدرسین و اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 4 از 10 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 481 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image