ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش و تدریس خصوصی زیست شناسی توسط معلم خصوصی زیست مجرب - تنفس سلولی بخش دوم

فیلم آموزش و تدریس خصوصی زیست شناسی توسط معلم خصوصی زیست مجرب - تنفس سلولی بخش دوم

در این بخش فیلم آموزش و تدریس خصوصی زیست شناسی توسط معلم خصوصی زیست مجرب - تنفس سلولی بخش دوم ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در رابطه با محتوای فیلم در ادامه قابل مطالعه است. تنفس سلولي يكي از مهمترين فرايند هاي بيوانرژنيك است كه در آن انرژي موجوددر ملكولهاي آلي آزاد شده و در قالب ملكولهاي ATP در سلول ذخيره مي شود. تنفس به دو صورت هوازي و بي هوازي وجود دارد كه بستگي به گيرنده نهايي الكترون دارد. اکثر واکنشهای انرژی خواه سلولی با مصرف مستقیم یا غیر مستقیم ATP انجام میشود. سلولها به سه راه اصلی تولید ATP می کنند. 1) تولید ATP در سطح پیش ماده که توسط یکسری واکنشهای زنجیره ای در سیتوپلاسم در طی گلیکولیز رخ می دهد. 2) فسفوریلاسیون اکسیدایتوکه در میتوکندری درطی اکسیداسیون تولید می شود. 3) فتوفسفوریلاسیون در کلروپلاست درحضور نورخورشید رخ می دهد. تنفس سلولی فرایندی است که از طریق آن سلول‌ها، قند‌ها را به انرژی تبدیل می‌کنند. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش زیست و مبحث تنفس سلولی ارائه شده است. برای یادگیری بهتر و سریع تر زیست شناسی از مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
آمار بازدید: 114 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image