ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین ویدئوی تدریس و نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با مثال جایگزین های بهتر because

ویدئوی تدریس و نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با مثال جایگزین های بهتر because

در این بخش ویدئوی تدریس و نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با مثال جایگزین های بهتر because ارائه شده است. توضیحات تکمیلی در این زمینه در ادامه قابل مطالعه است. از جمله نکات بسیار حائز اهمیت در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس عدم تکرار کلمات پیش پا افتاده است که مکالمه و نوشته ما را از جذابیت دور میکنند که در این ویدیو به because اشاره شده است که چند جایگزین مناسب جهت افزایش نمره آیلتس و همچنین بهبود مکالمه و رایتینگ ، با مثال ارائه شده است . از جمله owing to و due to - در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی IELTS توسط مدرسین مجرب ارائه شده است. برای گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس از مدرسین و اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 3.6 از 8 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 332 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image