ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس ادبیات فارسی توسط استاد و مدرس مجرب - تشخیص نهاد در شعر فارسی

فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس ادبیات فارسی توسط استاد و مدرس مجرب - تشخیص نهاد در شعر فارسی

در این بخش فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس ادبیات فارسی توسط استاد و مدرس مجرب - تشخیص نهاد در شعر فارسی ارائه شده است. از آنجایی که نهاد جدا در شعر و شیوه های بلاغی جای ثابتی ندارد و حتی گاهی حذف می شود تشخیص آن دشوار می شود این سری ویدیو جهت تسهیل این مهم تهیه شده است. تا که قبول افتد و چه در نظر آید !! ارادتمند رضایی - نَهاد یا فاعل بخشی از جمله است که درباره ی آن سخن می‌گوییم؛ یعنی کاری را انجام می‌دهد یا صفت و حالتی را به آن نسبت می‌دهیم. به عبارت دیگر، «نهاد» همان چیزی یا کسی است که درباره آن خبر می‌دهیم. «گزاره» نیز آن خبری است که درباره نهاد بیان می‌کنیم. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ادبیات فارسی ارائه شده است. برای یادگیری بهتر این مباحث از اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 3.1 از 7 نظر
ثبت فیلم توسط: ذکریا رضایی (25 سال سابقه) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ادبیات فارسی تخصصی و عمومی و عربی (دبیر رسمی کارشناس ارشد آموزش و پرورش با ۲۵ سال سابقه)
آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image