ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین ویدئوی تدریس زبان و نمونه فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی با مثال تلفظ gh سایلنت

ویدئوی تدریس زبان و نمونه فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی با مثال تلفظ gh سایلنت

در این بخش ویدئوی تدریس زبان و نمونه فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی با مثال تلفظ gh سایلنت در این بخش ارائه شده است. یکی از مواردی که زبان آموزان به مشکل بر میخورند تلفظ سایلنت حرفهای زبان انگلیسی میباشد که برای مثال در این ویدئو gh سایلنت توسط دکتر گودرزی توضیح داده شده است. بدلیل وارداتی بودن بعضی کلمات به زبان انگلیسی، تلفظ حرفها با آنچه میبینیم متفاوت است مثلا وقتی gh وسط کلمه واقع شود بدلیل ریشه آلمانی اش عموما خوانده نمی شود. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی IELTS و گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری برای پیشرفت سریع در یادگیری زبان بسیار مفید است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 2 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image