ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی نقاشی و کاردستی کودکان - آموزش خمیر بازی ۲ تا ۴ سال

نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی نقاشی و کاردستی کودکان - آموزش خمیر بازی ۲ تا ۴ سال

در این بخش نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی نقاشی و کاردستی کودکان - آموزش خمیر بازی ۲ تا ۴ سال ارائه شده است. من همیشه به اموزش همراه بازی شعر قصه ....اعتقاد دارم خصوصا ۲ تا ۴ سال که کاملا بازی اموزش مثلا پازل اشکال درست کن بچه جایگذاری کنه از فوایدش شناسایی اشکال و .... در قالب بازی اموزشش بده. در واقع روی مهارت های پایه کار میشه. دیگه وقتی به سن ۷ سال میرسه نمیگه مامان نقاشی دوست ندارم ...... از فواید خمیربازی برای کودکان در ادامه ارائه می شود. خمیر بازی یک فعالیت بسیار محبوب و سرگرم کننده است که گام‌به‌گام کودک را برای یادگیری بیشتر آماده می‌کند. بازی با خمیر عضلات و ماهیچه‌های کودکان را تقویت کرده و معمولا در حین بازی خطری آنها را تهدید نمی‌کند (مثل زمین خوردن و افتادن ). خمیر بازی باعث علاقه‌مند کردن کودکان به یادگیری می‌شود. از دیگر فواید خمیر بازی برای کودکان، کاهش اضطراب و ایجاد حس آرامش در آنان است که از کار با دست و انگشتان حاصل می‌شود. در واقع خمیر بازی، در رشد عاطفی کودک تاثیر مثبت دارد؛ چرا که بازی با خمیر، راهی ساده برای تخلیه انرژی، عصبانیت و انرژی منفی است. نکته بعدی اینکه استفاده از خمیر بازی باعث رشد خلاقیت و بالا بردن قدرت تخیل در کودک می شود.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: راضیه شومالی (دارای چندین سال سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی) (مشاهده پروفایل مدرس) آموزش فوق تخصصی نقاشی کودک با متد روز دنیا به دور از روش های اشتباه اموزشی (روش نقاشی کپی)
آمار بازدید: 143 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image