ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس خصوصی زیست شناسی - چرا گلبول قرمز هسته و میتوکندری ندارد؟

نمونه فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس خصوصی زیست شناسی - چرا گلبول قرمز هسته و میتوکندری ندارد؟

در این بخش نمونه فیلم آموزشی و ویدئوی تدریس خصوصی زیست شناسی - چرا گلبول قرمز هسته و میتوکندری ندارد؟ ارائه شده است. زیست شناسی را با حفظ کردن فقط یاد نگیرید. در مطالعه زیست شناسی سعی کنید با پرسشگری و گفتن چرا مطالب آن را یاد بگیرید. در مورد بخش های مختلف سلول شامل اندامک ها و هسته بیشتر تامل کنید. آموزش زیست شناسی از فهمیدن سلول شروع می شود. در این ویدیو تلاش بر این است با مطرح کردن سوالات خلاقانه مفاهیم زیست شناسی را با روش نوین و به طور عمیق آموزش دهیم و شما را به فکر کردن تشویق کنیم. یاد گرفتن اینکه گلبول قرمز هسته و میتوکندری ندارد خوب است ولی درک علت آن مفاهیم بیشتری را به شما یاد می دهد.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر مهدی خوبدل (مدرس برتر زیست شناسی با 18 سال سابقه تدریس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی، تضمینی و مفهومی*زیست شناسی* دبیرستان و کنکور، تیزهوشان و المپیاد در تهران و آنلاین در کل کشور و خارج- دوره فشرده با تضمین قبولی ویژه امتحان نهای زیست شناسی دهم
آمار بازدید: 151 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image