ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی - حل سوال 116 کنکور 1402 تجربی مبحث سهمی

نمونه ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی - حل سوال 116 کنکور 1402 تجربی مبحث سهمی

در این بخش نمونه ویدئوی تدریس خصوصی ریاضی کنکور به صورت مفهومی - حل سوال 116 کنکور 1402 تجربی مبحث سهمی ارائه شده است. در ریاضیات سَهمی مکان هندسی نقاطی از صفحه است که از یک خط و از یک نقطه هم فاصله هستند. این منحنی یکی از مقاطع مخروطی می‌باشد، زیرا از تقاطع یک صفحه و یک مخروط می‌تواند به وجود بیاید. در این تست به حل سوال سهمی کنکور 1402 پرداختیم. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور ارائه شده است. برای کسب درصد بالای 80 و 90 در ریاضی کنکور از مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: مهندس مصطفی جمشیدی (استاد برتر سایت های معتبر با 12 سال سابقه تدریس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی و با قیمت مناسب ریاضی: ابتدایی، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم و فیزیک:دهم، یازدهم و دوازدهم ویژه (کنکور، تقویتی، پیش خوانی، امتحانات) ریاضیات دانشگاه (ریاضی، معادلات، ریاضی مهندسی و...)
آمار بازدید: 134 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image