ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش و تدریس زبان انگلیسی - اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز

فیلم آموزش و تدریس زبان انگلیسی - اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز

در این فیلم آموزش و تدریس زبان انگلیسی - اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز توضیح داده شده است. زبان انگلیسی پس از جنگ جهانی دوم همواره از ملزومات یادگیری بوده است خصوصا در قرن بیست و یکم از ضروریات زندگی به شمار می رود و همه افراد در سراسر دنیا در همه رشته ها تنها با تسلط به این زبان بین المللی قادر خواهند بود که به آخرین دستاوردهای علمی دسترسی پیدا کنند. لذا علاوه بر بحث ارتباط با سایر کشورها و فرهنگ ها، زبان انگلیسی امروزه بر میزان کارآیی افراد و ارتقا علمی و شغلی در تمامی زمینه ها بسیار موثر است. زبان انگلیسی نه تنها در ایام تحصیلات و مثلا برای کسب رتبه خوب در کنکور بسیاری از رشته ها لازم است، بعد از تحصیلات هم برای اهدافی مانند مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور، صادرات و واردات و ارتباط با سایر کشورها و ... مورد نیاز می باشد. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی قابل مشاهده است. شرکت در کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس می تواند به پیشرفت بهتر و سریعتر شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی بکند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 4 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image