ارتباط مستقیم با 30640 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم تدریس خصوصی فیزیک مبحث کار و انرژی و سطح شیبدار قسمت 2 (کنکور ۱۴۰۱)

نمونه فیلم تدریس خصوصی فیزیک مبحث کار و انرژی و سطح شیبدار قسمت 2 (کنکور ۱۴۰۱)

سطح شیبدار قسمت 2 (کنکور تجربی ۱۴۰۱) یکی از مباحث مربوط به کار و انرژی طرح سوالاتی است که در اون سطح شیبدار داریم و نکات آن حایز اهمیت است از جمله زوایا و تجزیه نیروهای وارده بر جسم در روی سطح شیبدار و نیروهای اصطکاک و فرمولهای مربوط به آن که در این سوال به آن پرداخته شده است. در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فیزیک متوسطه و کنکور، سطح شیب دار، قضیه کار و انرژی و ... ارائه شده است. با مشاهده این فیلم های آموزشی می توانید فیزیک را خوب یاد بگیرید و با مدرسین مجرب فیزیک و نحوه تدریس ایشان هم آشنا شوید. برای یادگیری بهتر و سریعتر فیزیک از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری استفاده کنید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: سید فرهاد ناظمی {رتبه ۸۶ ارشد} [ عمران_معماری♦️♦️♦️ریاضی و فیزیک] 18 سال تجربه (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ♦️حرفه ای♦️ ایستایی ۱ و ۲، استاتیک و مقاومت مصالح و سازه فلز و بتن (عمران_معماری)] ⚠️ [ مقاطع هشتم و نهم و دهم و... کنکور {ریاضی و فیزیک} *۱۸* سال تجربه {آمادگی آزمون ورودی مدارس نمونه}
آمار بازدید: 114 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image