ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه ویدئوی آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی - آیا باید فیلم انگلیسی را با subtitle ببینیم؟

نمونه ویدئوی آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی - آیا باید فیلم انگلیسی را با subtitle ببینیم؟

یکی از پرسش های عمومی زبان آموزان در مورد فیلم و تماشای آن با زیرنویس است که در این ویدیو توضیح داده شده است. یادگیری زبان با استفاده از فیلم یکی از تکنیک های بروز دنیاست و بهتر است که با زیرنویس انگلیسی و سریال باشد که با دنیای واقعی و روزمره زندگی در ارتباط بوده و نقش بسزایی در یادگیری شنیداری و گفتاری افراد دارد. در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب ارائه شده است. برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی و آشنایی با بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی مشاهده این فیلم ها مفید است. به منظور یادگیری بهتر زبان انگلیسی و گرامر و مکالمه زبان از کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری استفاده نمائید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image