ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس با موضوع بالارفتن نمره آیلتس با پرهیز از تکرار

نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس با موضوع بالارفتن نمره آیلتس با پرهیز از تکرار

در این بخش نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس با موضوع بالارفتن نمره آیلتس با پرهیز از تکرار ارائه شده است. یکی از نکات بسیار کلیدی در امتحان آیلتس پرهیز از تکرار میباشد که با بکارگیری کلمات مترادف صورت میگیرد که در این ویدیو با مثال و ذکر جزئیات در این باب بحث شده است و مترادف ها و جایگزین های فعل understand بمعنای فهمیدن آورده شده است که زبان آموزان میتوانند برای بالا رفتن نمره آیلتس استفاده کنند. در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه تدریس خصوصی و آموزش آیلتس توسط مدرسین برجسته حاضر در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره بالای 6 و 7 استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری بسیار مفید است. در همین سایت اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس آیلتس به صورت آنلاین یا حضوری فعال هستند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image