ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم تدریس خصوصی مکانیک سیالات - آشنایی با کاویتاسیون ( کاویتاسیون چیست؟)

نمونه فیلم تدریس خصوصی مکانیک سیالات - آشنایی با کاویتاسیون ( کاویتاسیون چیست؟)

در این بخش نمونه فیلم تدریس خصوصی مکانیک سیالات - آشنایی با کاویتاسیون ( کاویتاسیون چیست؟) ارائه شده است. آزمایش کاویتاسیون جلوگیری از کاویتاسیون در پمپ حُفره‌زایی (نام‌های دیگر: حباب‌زایی، خوردگی، کاویتاسیون، حفره‌سازی، خلاءزایی) (به انگلیسی: cavitation) پدیده‌ای است که در آن کاهش فشار باعث تبخیر موضعی مایع و ایجاد حباب‌هایی شود. این پدیده در پروانهٔ کشتی‌ها، اژدرها و پمپ‌های سانتریفیوژ و سرریز سدها رخ می‌دهد. در این پدیده که معمولاً در مایعات با حرکت متلاطم به دلیل اختلاف فشار در مایع رخ می‌دهد. در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش مکانیک سیالات و کاویتاسیون و ... ارائه شده است. برای یادگیری بهتر مکانیک سیالات و سایر دروس از کلاس های خصوصی و اساتید مجرب کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: محمود عسگری (دکتری هوافضا - رتبه برتر کنکور) (مشاهده پروفایل مدرس) رتبه برتر کنکور ارشد و دکتری - شاگرد اول مقاطع تحصیلی -تدریس خصوصی فیزیک 1، فیزیک 2، مکانیک سیالات، فیزیک دهم، فیزیک دوازدهم ، فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دبیرستان و دانشگاه در دروس فیزیک
آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image