ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس فصل 2 زیست یازدهم - گوش درونی شامل : دو بخش حلزونی (شاخه شنوایی) و دهلیزی (شاخه تعادلی)

فیلم تدریس فصل 2 زیست یازدهم - گوش درونی شامل : دو بخش حلزونی (شاخه شنوایی) و دهلیزی (شاخه تعادلی)

در این بخش ویدئوی آموزشی و فیلم تدریس فصل 2 زیست یازدهم - گوش درونی شامل : دو بخش حلزونی (شاخه شنوایی) و دهلیزی (شاخه تعادلی) ارائه شده است. استخوان گیجگاهی از گوش میانی، داخلی و بخشی از مجرای شنوایی محافظ می کند و استخوان محوری و پهن است. در مغز قرمز آن یاخته های میلوئیدی و لنفوئیدی و مگاکاریوسیت وجود دارد و در بلوغ لنفوسیت‌های B نقش دارد. قطر پرده صماخ از پرده بیضی بیشتر است و برخلاف پرده بیضی در دو طرف آن هوا وجود دارد. استخوان رکابی کوچکترین و چکشی بزرگترین استخوان گوش میانی است. در یک فرد ایستاده مفصل استخوان رکابی با سندانی نسبت به مفصل چکشی با سندانی پایینتر است و به شیپور استاش نزدیکتر است. استخوان رکابی نسبت به بخش حلزونی بالاتر و نسبت به مجاری نیم دایره پایینتر است. ***دکتر علیرضا مشرفی***تدریس تضمینی زیست شناسی*** در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه تدریس زیست شناسی زیست یازدهم و سایر مقاطع ارائه شده است. مشاهده این فیلم های آموزشی می تواند به شما کمک نماید درک بهتر و درست تری از مطالب کتاب درسی داشته باشید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 42 نظر
ثبت فیلم توسط: 📌 دکتر عليرضا مشرفی (مدرس زیست‌ شناسی) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تضمینی زیست‌شناسی کنکور - تدریس تضمینی زیست‌شناسی از پایه تا کنکور، تقویتی، تیزهوشان و المپیاد توسط مدرس مجرب و باسابقه دانشگاه و مدارس برتر با قیمت مناسب
آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image