ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس خصوصی و آموزش تافل و آیلتس - نکاتی درباره تعلیق آیلتس در ایران و گزینه جایگزینی تافل

فیلم تدریس خصوصی و آموزش تافل و آیلتس - نکاتی درباره تعلیق آیلتس در ایران و گزینه جایگزینی تافل

با توجه به اعلام تعلیق امتحان آیلتس در ایران، سوالی که ذهن بسیاری از متقاضیان آیلتس را درگیر نموده این است که حال چه باید کرد ... در این ویدیو توضیحات جامعی راجع به گزینه جایگزین در این شرایط از طریق برگزاری امتحان در کشورهای همسایه و همچنین تافل هُوم ادیشن مطرح شده است که برای زبان آموزان خالی از فایده نیست. آزمون آیلتس به دو روش کتبی و کامپیوتری برگزار می شود. روش قدیمی همان آزمون کتبی است که داوطلبان سوالها را روی برگه کاغذی گرفته و سپس با مداد جوابها را بر روی پاسخنامه وارد میکنند. در آزمون آیلتس که توسط دانشگاه کمبریج و به کمک شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود، چهار مهارت اصلی زبانی یعنی نوشتن، خواندن، شنیداری و مکالمه (Writing, Reading, Listening & Speaking) به مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این آزمون نسبت به آزمون زبان آمریکایی یعنی تافل، در سطح گسترده‌تری مورد قبول است و به رسمیت شناخته شده است. آزمون تافل TOEFL که مخفف Test of English as a Foreign Language است یکی از آزمون‌های معتبر جهان است که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می‌شود و در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی و یا تحصیلی استفاده کنند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 3.6 از 7 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 565 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image