ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین کلیپ دلایل عدم موفقیت و راهکارهای قبولی در آزمون نظارت نظام مهندسی تاسیسات برقی

کلیپ دلایل عدم موفقیت و راهکارهای قبولی در آزمون نظارت نظام مهندسی تاسیسات برقی

کلیپ دلایل عدم موفقیت و راهکارهای قبولی در آزمون نظارت تاسیسات برقی بر اساس تجزیه و تحلیل سنوات گذشته بر اساس تجزیه و تحلیل آزمون سنوات گذشته #دکتر مهرداد حیدری نظام مهندسی مجموعه ای منسجم و سازمان یافته از اهداف، قوانین، ضوابط در زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و ساماندهی و سازماندهی اقشار تاثیرگذار و تحصیلکرده ازجمله مهندسان است. نظام مهندسی برای اعتلای صنایع و در جهت پیشرفت و توسعه کشور و همچنین توسعه اقتصادی گام برمی دارد و نظم بخشی و حرکت رو به جلو در اولویت است. آزمون نظام مهندسی ساختمان (آزمون ورود به حرفه مهندسان)، امتحانی تستی، سراسری کشوری و جزوه باز است. که جهت صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه ۳ (پروانه کسب مهندسی) زیر نظر وزارت راه و شهرسازی و سازمان سنجش برگزار می‌گردد. شرکت کنند گان می توانند با توجه به رشته تحصیلی و آزمون های برگزار شده؛ همزمان در هر سه آزمون(طراحی، نظارت، اجرا)، یا ۲ آزمون یا تک آزمون شرکت کنند و همزمان همه صلاحیت های ممکن را کسب کنند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: مهرداد حیدری (20 سال سابقه) (مشاهده پروفایل مدرس) آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی را به آسانی، با کمترین هزینه و بدون کتاب کمک آموزشی قبول شوید و یک منبع درآمد عالی به دست آورید(سایر دروس پست های فشارقوی- رله و حفاظت-مدار الکتریکی- تاسیسات الکتریکی)
آمار بازدید: 166 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image