ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس نقاشی کودکان و خلاقیت - نکات مربوط به آموزش بچه ۴ ساله قسمت دوم

فیلم تدریس نقاشی کودکان و خلاقیت - نکات مربوط به آموزش بچه ۴ ساله قسمت دوم

بچه ها تو این سن حس کنجکاوی دارن. مداد فانتزی درست کن. با رنگ های مقوایی من اینجا با پارچه و چشم و دماغ ..... درست کن. این باعث میشه. حسشون نسبت به نقاشی بهتر میشه. اعتماد به نفسشون بالامیره ... و ابزار و وسایلی که استفاده میشه. مثلا مداد نوکش تند تند نشکنه .... مقوای رنگی پاستل روغنی رنگ انگشتی برای این گروه سنی مناسب باشه .... نقاشی به کودکان این فرصت را می‌دهد که از حواس مهم خود استفاده کنند. نقاشی می تواند روحیه کودکان را بهبود ببخشد و با ارتقای خلق و خوی آنها، موجب شکوفایی استعداد نهفته در کودکان شود. نقاشی موجب تقویتِ ارتباط دستی- چشمی کودکان می شود که در این سنین، مهارت مهمی محسوب می شود. این مهارت زمانی تقویت می شود که آنها می آموزند بخش های مختلفی که می بینند را رنگ آمیزی کنند و از هماهنگی دست و چشم خود اطمینان حاصل کنند. فرصت حل مسئله و تصمیم گیری و مبارزه با تردیدها از فواید نقاشی کردن کودک است. نقاشی پرورش تفکر خلاق و حل مسئله را در محیطی امن فراهم می‌کند.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: راضیه شومالی (دارای چندین سال سابقه تدریس در بهترین مراکز آموزشی) (مشاهده پروفایل مدرس) آموزش فوق تخصصی نقاشی کودک با متد روز دنیا به دور از روش های اشتباه اموزشی (روش نقاشی کپی)
آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image