ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس - پرهیز از بکار بردن جملات نامطمئن و مشکوک در آیلتس

نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس - پرهیز از بکار بردن جملات نامطمئن و مشکوک در آیلتس

در این نمونه فیلم آموزش و تدریس خصوصی آیلتس - پرهیز از بکار بردن جملات نامطمئن و مشکوک در آیلتس توضیح داده شده و مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از نکات مهمی که در زبان انگلیسی و بخصوص در آزمون آیلتس باید مد نظر قرار داد، پرهیز از کاربرد جملات نامطمئن است مانند استفاده از may , might. زیرا اگر گوینده خود نسبت به جملاتی که استفاده میکند مطمئن نباشد نمیتواند به مخاطب بدرستی مطلبی را القا کند و در نتیجه نظریه او فاقد اعتبار و غیر قابل پذیرش میباشد. آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونه آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد. طراحی و اجرای این آزمون با مشارکت سه سازمان انجام می شود: دانشگاه کمبریج انگلستان (Cambridge Assessment English)، شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (IDP: IELTS Australia). اگر شما قصد تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی انگلیسی زبان را دارید، باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 667 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image