ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم تدریس ریاضی کنکور تجربی - حل معادلات اصم (گنگ) رشته علوم تجربی کنکور ۹۸(قسمت 1)

فیلم تدریس ریاضی کنکور تجربی - حل معادلات اصم (گنگ) رشته علوم تجربی کنکور ۹۸(قسمت 1)

در حل معادلات اصم (گنگ) نکته ای که خیلی مورد اهمیت است اینه که باید رادیکال را یکطرف نگه داریم(تنهاش کنیم) و بقیه معادله را طرف دیگر ببریم تا در گام بعد با توان ۲ رساندن طرفین رادیکال از بین رود (حذف شود) و معادله ساده تری شکل بگیرد که بتونیم از پس حل کردن اون بر بیایم البته تمرین و تکرار در ریاضی خیلی مهمه و انواع معادلات رادیکالی و تبدیل اون به ساده شدن میتواند گوناگون باشه. مراحل زیر را مد نظر داشته باشید: مرحله اول: معادله را طوری مرتب کنید که یک طرف فقط یک رادیکال و طرف دیگر، سایر عبارات موجود در معادله وجود داشته باشند. مرحله دوم: طرفین معادله را به توان دو برسانید. مرحله سوم: اگر باز هم عبارت رادیکالی وجود دارد، مراحل اول و دوم را تکرار کنید تا تمام عبارات رادیکالی از بین بروند. در پایین همین مطلب فیلم های آموزشی بیشتری در زمینه آموزش ریاضی کنکور، کنکور تجربی، معادله های اصم و گنگ و .... ارائه شده است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: سید فرهاد ناظمی {رتبه ۸۶ ارشد} [ عمران_معماری♦️♦️♦️ریاضی و فیزیک] 18 سال تجربه (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ♦️حرفه ای♦️ ایستایی ۱ و ۲، استاتیک و مقاومت مصالح و سازه فلز و بتن (عمران_معماری)] ⚠️ [ مقاطع هشتم و نهم و دهم و... کنکور {ریاضی و فیزیک} *۱۸* سال تجربه {آمادگی آزمون ورودی مدارس نمونه}
آمار بازدید: 522 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image